Ahdistuksesta kärsiviä?

Ahdistuksesta kärsiviä?

Käyttäjä Hentolintu aloittanut aikaan 10.02.2019 klo 17:24 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Hentolintu kirjoittanut 10.02.2019 klo 17:24

Hei!

Tällä hetkellä kärsin voimakkaasta ahdistuksesta ja ajattelin tulla huhuilemaan onko muita asian kanssa kamppailevia? Pitkään on mennyt hyvin ilman ahdistusta, mutta nyt se puski taas esiin kun elämässä on liikaa ikäviä sattumia kerralla.

Minulla ahdistus aiheuttaa voimakasta pahoinvointia, ruoka ei maistu ja unta on vaikea saada. Kellään muulla vastaavia oireita?

Kiva olisi jotakin vertaistukea tähän löytää 🙂

Käyttäjä metsänmenninkäinen kirjoittanut 13.02.2019 klo 20:03

Hentolintu kirjoitti 10.2.2019 17:24

Hei!

Tällä hetkellä kärsin voimakkaasta ahdistuksesta ja ajattelin tulla huhuilemaan onko muita asian kanssa kamppailevia? Pitkään on mennyt hyvin ilman ahdistusta, mutta nyt se puski taas esiin kun elämässä on liikaa ikäviä sattumia kerralla.

Minulla ahdistus aiheuttaa voimakasta pahoinvointia, ruoka ei maistu ja unta on vaikea saada. Kellään muulla vastaavia oireita?

Kiva olisi jotakin vertaistukea tähän löytää 🙂

Mulla myös noita oireita ahdistuksessa.. eli tuttua on. Ja laukeaa samalla tavalla jos sattuu jotain ikävää.

Missä tilanteessa sulla näkyy se ahdistus?

Käyttäjä rune kirjoittanut 17.02.2019 klo 23:45

Hei, Minullakin on kokemus ahdistuksesta.

Ahdistuksen tunne oli juuri samankaltaista l. ruokahaluttomuus, unettomuus, tukehtumisen tunne,, unet,,,liikkuminen oli raskasta, voimattomuuden tunne jne

Pysähdyin eräänä, hyvin yksinäisenä väsyttävänä aamuna miettimään sitä kuinka jatkaa elämää tästä eteenpäin - rukoilin.

Kirjaston hyllyjä katsellessani mietin omaa tilannettani, silmiini osuivat tunteita ja henkistä kasvua käsittelevät kirjat. Nyt voin kertoa että helpotusta ahdistukseeni alkoi löytyä, hitaasti mutta varmasti.
Luulen että omaa sisintä kannattaisi kuunnella, eikä tehdä mitään vastoin omaa tahtoa ja tunteita🙂👍

Käyttäjä Kala4 kirjoittanut 21.02.2019 klo 03:28

Hei.

Ite kärsin myös ahdistuksesta (ja masennuksesta), ja mulla se on kans niin etten saa unta ja ruoka ei maistu, taidanki olla laihtunu sen takia.

Mulla ahdistus johtuu lähinnä siitä kun mun ainut kaveri hylkäs mut, jäin ihan yksin.

Mun elämä on täysin tyhjää ja merkityksetöntä. Ei mulla oo mitään, yhtään mitään (lukuunottamatta kattoa pään päällä).

Ahdistaa myös sekin että en usko että mulla on tulevaisuutta. Mun elämä on pelkkää olemista.

Ei tälle vaan kertakaikkia voi mitään..