Ahdistuksen paluu ja kestämätön tilanne
En oikeasti tiedä mistä aloittaa, ongelmaa on ongelman päälle ja kaikki on pelkkä sekava vyyhti.
Ahdistunut olen ollut niin kauan kuin muistan.
Nyt on kuitenkin ollut jonkin aikaa, muutamia kuukausia kai, niin että päällimmäinen tunne on ollut masennus eikä ahdistuneisuus. Olen saanut BDI-testistä yli kuuttakymmentä pistettä ja näin.
Ja se on ollut helpotus. Olla niin masentunut ettei enää tunne ahdistusta. Mutta nyt se tuntuu palanneen, yhtä helvetillisenä ja viiltävänä kuin pahimpina aikoina. Eikä masennus ole silti lievittynyt, nyt se vain kulkee käsi kädessä ahdistuksen kanssa. Lisäksi minulla on nyt ongelmana teini-iän jälkeen uusiutunut anoreksia, ja kaiken huipuksi raitistuin 1,5 kuukautta sitten, eli ainoa keinoni käsitellä ahdistusta on äkisti poissa.
Jo ennen kuin ahdistus taas alkoi, jaksoin hädin tuskin olla – nukuin usein 18 tuntiakin päivästä jos vain sain nukuttua. Kaikki tuntui niin raskaalta ja kestämättömältä. Ja nyt tähän päälle tämä valtava ahdistus eikä mitään keinoa paeta sitä – tuntuu että olen aivan loppu, että romahdan täysin, enkä pysty edes ajattelemaan tilannettani vaan itken vain ja haluan pois, pois, pois – pois minusta, en pysty tähän enää… 😯🗯️