Ahdistaa niin pirusti

Ahdistaa niin pirusti

Käyttäjä äittä aloittanut aikaan 28.12.2007 klo 11:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä äittä kirjoittanut 28.12.2007 klo 11:43

en tiiä mistä alkaa, siitä kun tätini naapuri kävi mieheni päälle vai siitä kun hänen vaimo uhkasi minua ja lapsiani kuokalla? täysin tuntemattomat ihmiset. siitä on nyt melkein puoli vuotta. alkuun pelotti mutta asumme kaukana tädistäni ja hänen naapuristaan,joten ajan kanssa painajaiset helpotti ja asian pystyi jopa päiviksi unohtamaan.
mutta nyt oikeudenkäynti lähenee ja ahdistus kasvaa, oksettaa ja sydän tykyttää, olen raskaana, joten pelkään miten tämä vaikuttaa syntyvään lapseen. väsyttää niin etten jaksaisi huolehtia lapsistani…

Käyttäjä sasutäti kirjoittanut 29.12.2007 klo 20:41

Hei.

Tiedän tunteesi, minulla ei vain ole mitään noin kamalaa ollut taustalla. Ainoastaan koulukiusaaminen.

En tiedä yhtään, mitä kirjoittaa, kertoa mikä auttaisi. Haluan vain sanoa, että me täällä olemme vertaistukea varten olemassa. Ole vahva, ajattele, että kävi oikeudessa miten kävi, olet selvinnyt siitä ja kaikkesi yrittänyt.

Jos sinusta tuntuu, ettet jaksa millään, ole kiltti ja mene käymään lääkärissä. Vaikka ensiapuun/päivystykseen ja kerro siellä, ettet jaksa. He siellä osaavat neuvoa paremmin kuin me täällä ja ohjata sinut oikeaan "osoitteeseen".

Voimia. 🙂🌻