Ahdistaa ja pahasti ketuttaa

Ahdistaa ja pahasti ketuttaa

Käyttäjä Maria99 aloittanut aikaan 27.08.2017 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Maria99 kirjoittanut 27.08.2017 klo 20:13

En tiedä mitä tehdä…. mieheni epäilee minua kokoajan. Mieheni työskentelee toisella paikkakunnalla, on vkonloput kotona, arkipäivät muualla. Minä hoidan kodin, lapset, teen 3-vuorotyötä, passaan häntä vkonloput olin vapaalla tai sitten töissä niin töiden jälkeen.
Pitkään mieheni epäili( epäilee vieläkin mutta vähemmän) että petän häntä nyt uusimpana että juon salaa. Minä joka otan ehkä 1x kuukaudessa, niin mieheni mielestä juon täällä iltaisin. Hitto että loukkaa ja kun puhuin asiasta että tuntuu pahalta syytökset niin sanoi vain että hänestä tuntuu älä suutu. On aivan sama mitä minä ajattelen tai teen hänen epäilyksesnsä on hänelle tosi ja hän on oikeassa.
Jos hänellä jotain ongelmia syyhän on minun tai jos ei ole syy niin olen ihminen jolle vittuillaan, huudetaan, kettuillaan ja vaikka mitä, anteeksi ei pyydetä. Jos sanon väärällä tavalla jotain kuulen siitä kauan ja asiaa puidaan monta kertaa, niin kuin tämäkin vkonloppu. Sanoin ”väärin” torstaina puhelimessa hänelle, siitä saakka sunnuntai päivään meillä ei puhuttu juuri mitään.
Tällä hetkellä ahdistaa tosi pahasti. Mietin mitä olen elämässäni tehnyt väärin kun näin minua epäillään turhasta. Minä joka ajattelen aina muita kuin itseäni, huonoa omaatuntoa podin kun ostin uudet farkut itselleni.
Onko miehelläni 50-kriisi, onko alkanut ilmaantumaan narsismin oireita, mustasukkaisuutta vai mitä???
Kiitos jos jaksoit lukea vuodatukseni loppuun.

Käyttäjä Anselmis kirjoittanut 28.08.2017 klo 01:38

Moi, kuullostaa vaikealta tilanteelta, eikä reissutyö yhtään helpota tilannetta. Oletteko suoraan jutelleet siitä miltä toisesta tuntuu joskus mustasukkaisuus on väärinkerottua välittämistä