AHDISTAA..

AHDISTAA..

Käyttäjä pirppa48 aloittanut aikaan 18.07.2010 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pirppa48 kirjoittanut 18.07.2010 klo 12:25

Pitää katsoa auttaako tää kirjoittaminen mitään.
Alkos vaan ahdistaa ihan hemmetisti, verhot eteen, tv kiinni ja peiton alle ,,itkeen.??
Sain just duunia, helppoa mutta tylsää,,vai saanko kuulla huomenna että on mennyt väärin ne helpot työtkin. Ainahan minusta on tuntunut että en oikein osaa..vai liekkö ite ajatukset päähäni pannut. Käväsin psygologillakin 12 kertaa juttusilla, mutta ei se nähtävästi auttanut pitemmän päälle.
Varmaan tämä tuppukylä on yks paha..ikänä en ole täällä viihtynyt, ja asunut suurimman osan elämästä. Sen verran olen saanut aikaseks, että asuntoja etin ja kova hinku pois täältä.
Nyt tuntuu että ei jaksa huomenna duuniin,, mutta tunnollisena varmaan meen,, vaikka olo ois kuinka huono…
Kirjoittaminen ei tuntunut helpottavan, ainakaan viellä,,, ehkä joku viittis tsemppaa mua
jostain sieltä,,Missä on hyvä asuin paikka kunta…

terkkuja pirppa nirppanokka

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 20.07.2010 klo 10:11

Heippa
Niin onhan siinä omat hyvät ja huonot puolet kun asuu tuppukylällä.
Mut kannattaa ajatella positiivisesti asioita.
Itse asun maalla ja en vois olla onnellisempi kun saan korvessa asua ja sanoinkin eukolle taas viikonloppuna mieti miten onnellinen saa olla kun asutaan korvessa.
ja täällä on kyllä hyvä että yleensä autetaan ja tunnetaan naapurit mut eihän kaikkien kanssa pärjää eikä kemiat kohtaa mutta ei sitä tarviikkaan pärjätä kaikkien kanssa.
No onhan niitä huonojakin puolia mut jos ei ole pakko niin ei kannata ees ajatella.
Joo mut ole onnellinen että on sulla töitä sillä se pitää ihmisen virkeänä
ja näet muita ihmisiä.
Onkos sulla ystäviä / kavereita joille voisit kertoa iloja ja suruja???
sillä se olisi tärkeätä ihmisen jaksamiselle.
Kaunista kesää sulle

Käyttäjä Triine (Työntekijä) (Maaseudun tukihenkilöverkko) kirjoittanut 22.07.2010 klo 20:28

Hei, pirppa! Tiedätkö. että sinulla on tukinetin kautta mahdollisuus saada ihan oma tukihenkilö? Sinun ei tarvitse kertoa kaikkia asioitasi kaikille, vaan voit kertoa huolesi yhdelle ihmiselle.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 22.07.2010 klo 21:06

Triine kirjoitti 22.7.2010 20:28

Hei, pirppa! Tiedätkö. että sinulla on tukinetin kautta mahdollisuus saada ihan oma tukihenkilö? Sinun ei tarvitse kertoa kaikkia asioitasi kaikille, vaan voit kertoa huolesi yhdelle ihmiselle.

Onko? Minun tukihenkilöpyyntöihini ei vastannut kukaan, kymmenen päivää on kulunut. Otin yhteyttä suoraan Suomen mielenterveysseuraan ja sain yhteyden tukihenkilöön. Tuntuu, että olen pelastunut.

Käyttäjä Triine (Työntekijä) (Maaseudun tukihenkilöverkko) kirjoittanut 23.07.2010 klo 11:02

Olen pahoillani, Desper, ettet onnistunut saamaan yhteyttä tukihenkilöön tukinetin kautta. Vastausta odottavia on pitkä lista ja osa tukihenkilöistä taitaa olla kesälomalla. Hyvä, että ymmärsit hakea apua muualta ja sait sitä.

Käyttäjä pirppa48 kirjoittanut 26.07.2010 klo 20:17

En pystynyt sitten oleen töissä, irtisanoin itteni, vaikka tiedän että tulee 3kk karenssi.
Hammasta purren meni ne muutamat päivät, mutta kun ei pysty niin ei pysty.

terkkuja kaikille pirppa