Ahdistaa

Ahdistaa

Käyttäjä chok aloittanut aikaan 10.12.2010 klo 10:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä chok kirjoittanut 10.12.2010 klo 10:02

Hei! Mieheni lähti firman risteilylle eilen . Hänestä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen. Yleensä on edes kerran soittanut. Odotin tätä soittoa koko illan ja valvoin yön miettien.
Miten risteilyllä ilman vaimoaan olevat miehet käyttäytyvät? Entä naiset? Nyt jännitän iltaa,kun hän tulee kotiin.

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 10.12.2010 klo 14:17

Niinpä!

Olen itse tuskaillut monen monituista yötä vastaavanlaisessa tilanteessa - ennen. Olen saman miehen kanssa edelleen, mutta hän teki yhtenään sellaista, ettei vastannut tai soittanut kun lähti esim matkalle. Ja minä vain halusin tietää että perillä on tai jotain muuta. Väittäisin, että ensin vilpittömästi halusin oman mielenrauhani vuoksi tietää että kaikki kunnossa, kun vuosia meni alkoi haluni tietää alkoi kasvattaa myös mustasukkaisuutta tai sanoisin loukkaantumispelkoa - siis jokainen saa mennä ja tehdä mitä oikeaksi näkee, ts. minut saa kyllä jättää mutta ryhtiä pitää olla kertoa se ensin ennekuin tekee muuta.

Kävimme MONTA monta kertaa läpi sen että soittaa - ja en todellakaan niele selitystä, että puhelin oli äänettömällä tai huoneessa - velvoitin että lainaa kaverilta jos näin on käynyt. ja kyllähän niitä pettämisiä taisi tapahtua. Nykyisin soittaa ja vastaa. Siksi ettei minun tarvitse iltaani pilata.

Olen mustasukkainen sen myönnän, olen ravintola-alalla töissä ja pakko myöntää että onhan se "hirveetä kattoo", kun aikuiset ihmiset pääsee kerran kotoa pois!. Mutta samalla olen myös ajatellut, että iso osa on todellakin humalapäissään tehtyjä törppöilyjä ja paljon on niitä jotka kohteliaasti "tanssittavat" porukan kaikkia naisia ja lopulta menevät omaan huoneeseen nukkumaan.

Toivon siis ettei mitään ikävää sinun kannaltasi. Tänään kun odotat miestäsi kotiin se mikä on tapahtunut on jo tapahtunut. Älä siis valmistaudu mihinkään. Jos vaistoat jotakin, ole yli-ihana jos pystyt! - Hän ansaitsee tuliset hiilet, mutta jos ei mitään ole yritä olla normaali ja luottaa. Luottamus kasvattaa luottamusta.

🌻🙂🌻

Käyttäjä chok kirjoittanut 10.12.2010 klo 15:35

Tää jännitys vaan kasvaa kasvamistaan; en pysty syömään mitään ja mahaan koskee.Tuntuu kuin olisi pala kurkussa. Mitä teen jos häntä ei kuulu ollenkaan kotiin?

Käyttäjä unei kirjoittanut 11.12.2010 klo 00:56

Samaa miettinyt myös mie. Päätyen siihen loppulokseen, että mieluummin olen yksin, kuin huonossa suhteessa tai ihmisen kanssa, joka ei minnuu kiinnosta. Välillä vain epätoivo pääsee hetkeksi pinnalle ja se julma kysymys: Enkö mie kelpaa kenellekkään ihanalle ihmiselle olemaan se spesiaali ihminen.