Moi
Päivästä toiseen käyn suurin piirtein samaa läpi. Masennun heti pienestä ajatuksesta siitä mitä olen moraalisesti mokannut.
Kenellekkään en uskalla avautua ja anteeks pyydellä asiasta koska sitä pidettäisiin turhana valituksena kuitenkin kun on lojaalius ja moraalit kyseessä
Päihteitä meni silloin enkä vois periaatteessa laittaa sen piikkiin vaikka haluaisinkin kun se hieman helpottaisi.
Pahenemaan päin on menossa tummuus että melkein vakavasti näen kuinka ihmisiä tulisi katsomaan asuntooni itse maaten sohvalla viesti pöydällä lukien ANTEEKSI.
Ajatukset ovat sekavia ja sumeita enkä saa niistä kiinni. Kaikki vihaavat minua ja ajattelevat jotakin pahaa. Tiedän tämän olevan harhaa ja samalla tiedän että näin se on.
Äitini aikoinaan oli muutaman kerran soittanut minulle itkien että lähtee pois mutta onneksi on elossa tällä hetkellä ja on sanonu sen oolevan hyvin itsekeskeistä touhua.
Haluan valon enkä ajatella mokiani tai olemattomia sanojani jotka luulen loukanneeni toista sillä tavalla että olisin jotenkin parempi kuin muut.
Vihaan tunteita siinä mielessä jos välittää jostakin. Kyyninen taidan olla mutta rakastan myös vaikkakin hetken mutta hetkiä on niitäkin. Viha ja rakkaus.
Rakastan vihata mutta vihaan rakastaa.
Seurustelusta en tiedä muutakuin kuulemat ja näkemät ja tuntuu että minua pidetään outona häiriö tapauksena tapauksena kun en ole koskaan seurustellut, En ole löytänyt ketään enkä halua ketään nyt rinnalleni ja moni täällä sen tiedän ymmärtävän.