ADHD seniori, masennusta ja tylsistymistä
En tiedä miksi tänne kirjotan, johtuu varmaankin siitä, että en jaksa tehdä mitään ja olen yksinäinen.
Toisaalta en jaksa kuunnella ihmisen kehumista kuinka ihania heidän korkeasti koulutettu jälkipolvi on. Joten en siksikään hakeudu muiden seuraan. Voidaan haukkua valehtelijaksi ja laittaa välit poikki sen takia, itse mielestäni en valehtele koska se ei kuulu tapoihini, en edes muistais mitä olen valehdella, jos valehtelisin, puhun mieluummin suoraan mitä ajattelen, en jaksa kierrellä, ehkä se saa jotkut hermostumaan.
Olen tylsistynyt ja masennuksen vuoksi en jaksa tehdä oikein mitään, mikä voisi auttaa.
Olen suunnitellut taas muuttavani, se auttaa vähän aikaa tylsistymisen. Tuntuu siltä, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä helpommin tylsistyn.
Oon miettiny asuntoautoa tai minikotia mitä vois siirrellä paikasta toiseen. Mutta se vaatii kuljettajan ja rahaa.
Pääseekö tästä vaellusvietistä ikinä eroon…
Lääkitys on masennukseen, ADHD lääkettä ei tule otettua joka päivä ja siks pitää aloittaa aina alusta eli 18mg, koska jos jätän väliin niin en voi ottaa vahvempaa, se ei tunnu hyvältä.
Kun on rahaton ja velkaa on, niin ei voi edes tehdä mitään vaellusvietillekään ja se turhauttaa, kun tuntee olevansa vanki.
Nuorena olin vauhdikas ja ikäistäni nuoremman oloinen, olin kauan aika lapsellinen ja naivi, naivius on kadonnut huonojen kokemusten myötä.
Kyllä mua aina välillä lapsettaa edelleen, se tuntuu nololta 67 vuotiaana. Jos kehtais olla lapsellinen, niin mulla olis itellä ainakin hauskaa, muilla ei välttämättä, tuntisivat vissiin myötähäpeää. Tästä aiheesta en kellekään ole koskaan puhunut.