50vmies, mistä löytyy elämän ilo, positiivius, sosiaalius, kiinnostus
heips,nyt ekaa kertaa rupesin kirjottaa kun toi elämän meno on hiertnyt,en tiedä mistä aloittaisin mutta yritetään.jo vuosia on mennyt niin että monet asiat on menettänyt hohdon
negatiivista tulee sieltä ja täältä vaikka yritystä on ollut.yhteiskunta antaa paineita ja lokeroi ihmisen johonkin tiettyyn muottiin esim.minun pitää olla kiinnostunut urheilusta ja formulasta .töitä pitää painaa eläkeikään asti eli olla alfauros.mutta minulle vähempikin riittäisi
siinä viimeisessä puvussa ei ole taskuja ja monet ei ole saanut kirkasta kruunua vaikka eläkkeelle päästyä on vaikka mitä vaivaa.ongelma on se että en ole vieläkään tiennyt mitä haluan tehdä”isona” ja olen tehnyt raskaita hommia aina. nyt pärjäisin 70%työajasta.olen etsinyt apua sieltä ja sun täältä.tunne että olen välimallin jätkä.tällä hetkellä kyyhötän vaa kotona jaihmettelen. toi mitä mediasta tulee ratkaisu olisi nukkua hyvin ja liikunta ja sosiiaaliset suhteet.mutta ei tuolta kyliltä tahdo oiken fiksua seuraa löytyä.haluaisin vaan löytää iloa elämään.en kirjoita enempää mut jos jollain ois jotain asiaa täältä löytyy lisää juttuu mitä mul sydämmellä