2suuntainen ja liikunta

2suuntainen ja liikunta

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 18:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.04.2015 klo 18:26

Hei kaikille
Kirjoitan tänne liikunnan hyödyllisyydestä ja haitoista
Mietin olenko koukussa liikuntaan koska on lähes pakonomainen tarve lähteä lenkille lähes päivittäin.Eilenä tein aamusta muutaman tunnin pyörälenkin jonka jälkeen olin fyysisesti aivan puhki.Toisaalta aivot erittivät endorfiineja elikä liikunnan tuottamaa hyvän olon hormoonia,niin henkinen olo oli erinomainen .
Sama toistui tänä aamuna tosin tein lyhyemmän lenkin että pääsisimme kyläilemään.
nyt ei fyysinen rasitus niin kova,mutta hakemani hyvän olon tunne tuli-

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 28.05.2015 klo 11:21

Hei
Tuli päivän lenkki tehtyä.Psykoottinen olo jatkuu,en nukkunut montaa tuntia yöllä.
Mietinjos kokeilis ottaa rivaa en yöksi,jos sais nukuttua paremmin.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 29.05.2015 klo 10:47

Hei
Tulihan jonkinmoinen pyörälenkkitehtyä.Ehdin käymään jo kaupassakin,sen jälkeen.
Olo psykoottinen mutta vauhdikas.Harhat kun saisi pois niin olisipaljon parempi.Yöllä sain nukuttua muutaman tunnin putkeen.Otin puolikkaan rivan mutta eipä sekään auttanut.😎

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 29.05.2015 klo 11:40

Hei juro50,onko sinulla siihen "liialliseen vauhtiin" mitään lääkettä,mikä vähän jarruttaisi? Olit kirjoittanut,että olet nukkunut öisin vain muutamia tunteja,tunnistatko itse,että olis mieliala liian vauhdikas?Eikös kaksisuuntaisessa ole välillä näitä nousukausia?

Ei ole kyllä helppo sairaus tuokaan☹️

Meinasin siis sitä tällä kirjoituksellani,että saisiko tuota vauhtia ajoissa vähän hidastettua,ettei mene liian lujaa,koska se on varmasti rankkaa sinulle,koska et saa edes unta kunnolla.

🙂🌻

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 30.05.2015 klo 07:11

Huomenta kaikki
Tuli nukutua viisituntia paremmin kuin pitkään aikaan
Elämäilohukassa,mulla on toi ketipinoori tasaavana lääkkeenä joka pitäis auttaa syön sitä säännöllisesti.En ole vielä kokeillut maksimi määrää mutta mulla menee sitä 100mg vuorokaudessa,Sen lisäksi olaantsapiini jota olen syönyt vuosikausia.
Tänään menen lenkille heti aamusta iltapäivällä muita kiireitä.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 30.05.2015 klo 10:04

Hei
30km tuli poljettua,ilma aivan mahtava,nyt menen juomaan ja syömään että jaksaa lähteä vierailulle iltapäivästä-😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 31.05.2015 klo 04:29

Huomenta kaikille
Heräsin neljän aikoihin aika lämmin yö ollut.
Eilen oltiin yo juhlissa mukavalta tuntui kun oli paljon ihmisiä.Itse en juonut mitään muuta kuin pommaccia.En edes kuohuviiniä.Tänään vois mennä lenkille kunhan hieman tulee valoisampaa.Eipä oikein kehtaa mennä näin aamusta vielä.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 31.05.2015 klo 07:35

Hei
Lähdinkin aamulenkille tosi aikaisin, kuuden jälkeen noin tunnin reissu.Linnut pitivät aivan mahtavaa koserttia.Ihmettelen miten niin pienestä otuksesta lähtee korvia huumaava meteli.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 01.06.2015 klo 03:59

Huomenta kaikille
Taas tuli herättyä aikaisin,en tiedä miksei nukuta.Tosin nukahdin jo yhdeksältä.Täytyy varmaan lähteä lenkille illasta ja kokeilla sitten miten toimii,nukkuminen.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 01.06.2015 klo 08:47

Hei
30km lenkki tuli tehtyä,vähän viileätä noin 10c ja kova tuuli.
Menen varmaan illalla pienelle kävelylle jos sit en nukahtais niin aikaisin😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 02.06.2015 klo 07:52

Huomenta kaikille
Edistyssä nukkumisessa sain nukuttua viisituntia putkeen,kun heräsin en malttanut uudestaan nukutella.
Sää aivan loistava.Taidan pitää pyöräilystä välipäivän,kun kilometrejä on tullut viime viikolla aivan tarpeeksi.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 03.06.2015 klo 15:00

Hei
Kävin tänään terapeutilla.Lääkkeitä päivitettiin.Toivottavasti auttaa uniongelmaan.
Toinen välipäivälenkkeilystä.Aamulla satoi vettä kaatamalla ja tuuli kovasti.Nyt vois tietysti lähteä pyörällä mutta enpä enää viitsi.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 04.06.2015 klo 07:19

Huomenta kaikille
Lääkepäivitys kokeilussa 7.5 tunnin yö unet,ihan hyvä.
Aurinko paistaa ja lämmintä 10c.
Ajattelin polkasta muutaman kilometrin,aamupalan jälkeen😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 04.06.2015 klo 10:13

Hei
Tuli toi 30kmlenkki tehtyä.
Olen terapeutin mukaan psykoosissa,ja sain siihen lääkettä välittömästi.
Ehkä tänään vielä psykoottista ajattelua.Toivottavasti lääke auttaa.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 05.06.2015 klo 10:15

Hei
Päivän lenkki tuli tehtyä.Ehdin jo käymään asioillakin.
Nukuin noin 7tuntia yhtä jaksoisesti.😎

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 05.06.2015 klo 11:30

Sinä oot niin reipas🙂 Ja kiva kuulla,että olet saanut nukuttua😴

Minä en taho saada itteeni lenkille.Tänään oli vakaa aikomus,mutta tuo yöllinen valvominen vähän hidastaa.Ja samoilla silmillä vieläkin mennään😮