Teematoiveita tuleviin liveryhmiin

Teematoiveita tuleviin liveryhmiin

Käyttäjä meebu aloittanut aikaan 22.03.2010 klo 20:56 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä meebu kirjoittanut 22.03.2010 klo 20:56

Toivoisin tuleviin liveryhmiin seuraavia aiheita.
-terapia
-perheväkivalta/lapsuudeen traumat (tiedän että tämä on ollut aiheena useinkin, mutta silti tästä riittää edelleen keskusteltavaa. ja varmasti koskettaa monia)
-stressin hallinta

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2010 klo 12:52

Miksi pitää jaksaa elää?
Ravinnosta ei ole koskaan ollut aihetta.
Särkynyt sydän, paraneeko se koskaan.

Terve meili sairaassa ruumisssa. Haluaisin, että joskus voisi keskustella fyysisistä sairauksista, ilman mielisairauksia.

Enkä kylläkään halua kaikkia näitä aiheita vaan ainoastaan ehkä yhden.

Käyttäjä angergo kirjoittanut 23.03.2010 klo 13:52

Myös ikääntyminen olisi hyvä aihe.
Ja yksinäinen ikääntynyt ihminen.

Käyttäjä mustapiä kirjoittanut 23.03.2010 klo 14:43

Minäkin kannatan " ikääntyminen " aihetta .🙂👍

Käyttäjä Kotkatar kirjoittanut 23.03.2010 klo 20:54

Monet tuntuvan haluavan puhua
-uskonnosta
-seksistä
-talous (vaikka onkin ollut monta kertaa aikaisemmin)

Minulla on menoa pitkälti kesään, että en taida päästä, mutta pitäkää hauskaa 🙂 ja terveisiä tutuille.

🙂👍🙂🌻

Käyttäjä Dnana kirjoittanut 31.03.2010 klo 20:50

Avoimia keskusteluita voisi olla hieman enemmän ja useammin.. Monella on ahdistuneisuutta ja haluaisi vaan jutella jonkun kanssa. Niin olisi oiva tapa jos avoimia keskusteluita lisättäisiin, ihmisiä ei "pakotettaisi" keskustelmaan teityistä aiheista jos niistä ei ole keskusteltavaa.

Esim. keskutelu 1 jutellaan yhessä asiasta ja keskustelu 2 jutellaan toisesta aiheesta. Eli olisi aina kaksi keskustelu aihetta avoinna ja toinen niistä olisi avoin.

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2010 klo 13:18

Minä toivoisin, että olisi kaksi ryhmää kuten on nuorten livessä. Saisi olla huoneessa kuusi ihmistä plus yksi tukihenkilö tai tukihenkilöitä saisi olla enemmänkin.
Koska kun on 12 plus 2 ei juurikaan ymmärrä mistä ihmiset puhuu vaikka olisi sama aihe. Saati että jokainen puhuu omasta asiasta.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 02.05.2010 klo 22:22

Hei!

Toivoisin keskustelua seuraavista aiheista. Olisi positiivinen yllätys, jos edes jokin ylläpidon hyväksi katsoma aihe pääsisi listalle. 🙂

1. psykoottiset tilat
Millaista on elämä psykoottisten oireitten kanssa? Millaisia diagnooseja on olemassa psykoottisesti oirehtivilla (esim. psykoottinen masennus, psykoosi tms.)? Millaisia oireet tarkalleen ottaen ovat, ja miten tehoavaa psykoottisten tilojen hoito nykypäivänä on? Mainittujen ja muiden vastaavien kysymysten käsittelyä siis toivoisin.

2. ahdistuneisuushäiriöt

3. luottamus
Mitä luottamus on, ja mihin kaikkeen voimme luottaa? Entä jos epävarmuus vie kaiken tilan luottamukselta? Mitä tehdä jos oma epäluottamus kasvaa niin suureksi, että se tuntuu hallitsevan koko elämää? Tämän kaltaisia ja vastaavia kysymyksiä voisimme käsitellä.

Kiitos ja hyvää kesän odotusta kaikille! 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2010 klo 11:50

Rakentava riitely.

(mitä lieneen onkaan mutta en sitä kuulemma osaa).

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 09.05.2010 klo 14:56

Mieleeni on tullut taas uusi aihe-ehdostus aiemmin kertomieni lisäksi:

- Suhtautuminen ulkonäköön

Voisimme keskustella kaikesta mahdollisesta, mitä otsikko tuo keskustelijoiden mieleen: ulkonäköpaineista, ennakkoluuloista, ensivaikutelmasta, suhtautumisesta omaan ja muiden fyysiseen olemukseen tms.

Käyttäjä Axuli83 kirjoittanut 15.05.2010 klo 01:36

Itse haluaisin kuulla sekamuotoisesta persoonallisuushäiriöstä. Kukaan ei oikeen osaa selittää sitä mulle vaikka lääkäriltäkin kysyny. Tiedän että aihe vaikeaselkoinen, mutta olis kiva saada tietää siitä.
Esim. Mitä se niinku on?
Oonko mä joku muu kun mä? Vai?

sellasta

Käyttäjä Bipo Kireellä kirjoittanut 21.12.2011 klo 03:16

Kaksisuuntainen mielialahäiriö!

Käyttäjä Väsynyt elämään kirjoittanut 02.01.2012 klo 15:25

pakkohoito

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 03.02.2012 klo 13:44

Rajatilapersoonallisuus

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 16.02.2012 klo 09:10

Mielen salattu voima