Hei,
Kävin tuossa ekaa kertaa viimeviikolla täällä live-chatissa. Tuli sit melko pian mieleen että kaipasi useammin. Kerran viikossa, vai olisiko se liian usein, toki jos se tarvitsee tukinetin henkilön, ei ehkä niin helppoa. Tietenki vois olla hyvä katsoa muualle, mutta en löytänyt mitään irc-palvelimilta oikein yleisiäkään chatteja... Aika hiljaiselta kanvat näyttivät enimmäkseen = vähä chattaajia. Suomi24 ei oikein nappaa.
Onko tää Mieli-maassa enää joka toinen ke., kun en sitä mielestäni näe tuossa Liveryhmät listassa. Aikaisemmin vissiin ollut.
Aiheita
Voisi olla ehkä olla:
Itsensä hyväksyminen, minulla pieni tunne että se useammallakin ongelma ja kenties aiheuttaa masennustakin... Ainakin itse koen näin ja olen heräänyt tähän.
Tunteet, miten suhtautua niihin, mitä ne kertoo, niiden tunnistaminen, näyttäminen, tai niiden puute...
Mitä harrastat / mitä tykkäät tehdä ? Suunnitteletko jonkun uuden kokeilemista...
Yksinäisyys näytti olevan aikaisemminkin. Moni varmaan kokee yksinäisyyttä ainakin silloin tällöin vaikka viihtyisikin yksin. Mistä seuraa voisi saada seuraa, netissä vaikka tai mualta...
Näitä vois varmaan käsitellä tuolla ryhmissä mutta heitin näitä tähän...