Hei. En osannut kirjautua tuon aihe-alueen ketjuun, joten aloitan uuden. Koen itse ongelmana tämän erikoisuuteni herkkyydestä kun ei ymmärretä. Ehkä en osaa vieläkään pitää puoliani, vaikka olen jo keski-ikäinen. Minulle on syötetty työ maailmassa yleensä johtotasolta asennetta mitä kuvittelet olevasi? Aika hauskaa sinänsä,kun en ymmärrä mitä tarkoittavat, kun odotan että palaute olisi rakentavaa. Olen hyvin tunnollinen ihminen ja otan vaikka toistenkin vastuut kannettavaksi. En todellakaan ikinä ole ollut mikään päällepäsmäri vaan aina pyrin huomioimaan muitakin. Yksi työnjohtaja tuli huutamalla sanomaan että sinun pitää kovettua. En toki vielä tähän päivääkään ole kyennyt sitä tekemään, vaan yhä tunnen läheisten ihmisten tuskan ja omani. Olen varmaan herkkä hautaani saakka. Kirjoitan siksi että joku saisi apua siitä että erityisherkkä ihminen saattaa saada tällaista kohtelua kun kovat ei ymmärrä. Työ on jo itsestään raskasta ihmisille, niin toivoisin ettei ihmisen tarvitsisi ottaa katkeroitunutta asennetta sen tähden työhön ja elämään, ettei käsitetä erilaisuutta. 🌻🙂🌻
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.