Ahdistaa, sekavuutta, elämä sekaisin…

Ahdistaa, sekavuutta, elämä sekaisin...

Käyttäjä kesäperhonen aloittanut aikaan 17.07.2013 klo 15:04 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä kesäperhonen kirjoittanut 17.07.2013 klo 15:04

Tää olo on ihan kauheeta ollut jo puolitoista viikkoo ku pää on täynnä kaikkee ja se tuntuu et räjähtää. Onko muilla samanlaisii kokemuksii? Muisti ei pelaa asiat ei pysy mielessä tarttis tehdä kaikkee mut ei aina jaksa. välillä taas energiaa niin paljon että muillekin sitä voisi jakaa. Kokemuksia ahdistuksesta ja sekavuudesta muilla ihmisillä? minulla molempia tällä hetkellä ja myöskin aiemmin niitä ollut.

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 22.10.2015 klo 23:12

Moi Minulla on kokemusta ahdistuksesta ja sekavuudesta.
Kaikkialla mua ahdistaa ja koitan vältellä paikkoja missä ahdistaa se sit taas aiheuttaa erkaantumisen muista. Ja sit mun pääni on kanssa täynnä kaikkea ja tuntuu kuin se räjähtäisi mulla on liikaa asioita mitä mun pitäisi keretä tekemään mutta sit niistä kasautuu semmoinen stressi mulle ja sit se alkaa ahdistaa paljon. Mun elämäni on aikas sekaisin oon kokenut paljon jo muutamassa vuodessa ja sit toi ahdistus on ollut mulla jonkun 2 vuotta jo ja se on koko aikaista, ☹️ Sit ahdistus on jatkunut viiltelyyn ja näin ja sit itse murha ajatuksiinkin 😭