Yllättävä pettymys kaukosuhteessa
Hei. Olen nuori aikuinen ja seurustelen, poikaystäväni on asunut toisessa maassa jo pari vuotta ja on tämän kevään suunnitellut muuttoa takaisin Suomeen, etsinyt asuntoa ja töitä ja puhunut myös siitä muuttaisinko hänen kanssaan. Minun piti mennä tällä viikolla hänen luokseen joksikin aikaa kun hän ei ole saanut sovittua kesäloman ajankohtaa jolloin hän tulisi tänne. Pari päivää sitten hän ilmoitti ettei tahdo minua luokseen eikä ole varma haluaako enää edes olla kanssani. Hän väittää syyksi työstressiä jota hänellä todella on. Se oli todella kova isku kun olin tapaamista odottanut nämä viikot kun matkaa ja käytännön asioita oli järjestelty, laukku oli pakattu ja asiat hoidettu. Ja nyt yhtäkkiä mikään tuleva ei ole varmaa. Taistelen pitkän ja lamaannuttavan yksinäisyyden kanssa ja siksi nyt tuntuu täysin hylätyltä, tällä hetkellä emme edes puhu koska hän haluaa ajatella asioita. Tahtoisin jatkaa ja ennen kaikkea odotan hänen muuttoaan Suomeen mutta toisaalta näin ison pettymyksen jälkeen se tuntuisi itseäni kohtaan väärältä. Olen myös pyytänyt tapaamista edes sitten eron merkeissä, mielestäni se olisi reilua. Mutta tosiaan, tällä hetkellä en yhtään tiedä mitä tapahtuu, toista on mahdoton lukea satojen kilometrien päästä kun viestejä ei tule. Pahinta on hiljaisuus.
Kertokaa, mitä tahansa.