Yllättäen jätetty.. miten selviän tästä koskaan?
Hei,
Olen 20-vuotias nainen. Olen joutunut kokemaan todella paljon nuoren ikäni ja lyhyen parisuhteeni aikana. Minä ja entinen poikaystäväni siis seurusteltiin puolitoista vuotta ja hän oli alkoholisti. Hän lähti vapun jälkeen kuukauden mittaiseen minnesota-hoitoon ja pääsi sieltä pois noin pari viikkoa sitten. Juuri kun kaikki oli melkeinpä täydellisesti, hän oli raitis, asuttiin yhdessä ja oltiin todella rakastuneita (tai minä olin…) niin hän yhtenä päivänä täysin yllättäen viikko jälkeen minnesodasta kotiuduttuaan sanoi että ei enää rakasta minua eikä halua olla kanssani. Tuona samana sekunttina mun elämä romahti täysin. En oo koskaan kokenu mitää vastaavaa. Olo on niin petetty ja mikään ei tunnu enää miltään. Tuntuu kuin millään ei olisi enää mitään väliä. Kaikki toitottaa että yritä tehdä sellaisia asioita joista tykkäät, mutta jos niitä ei enää ole? En löydä elämästä tällä hetkellä mitään iloa. Pelkään että en pääse tästä koskaan yli.. olen niin nuori ja kulutan nyt elämästäni vuoden tai kaksi tähän suruun. Auttakaa joku? Tarvitsisin juttelu seuraa..☹️