Keaton kirjoitti 19.11.2018 19:57
Hei vaan, täällä puolisonne.
..
... Sait tykkäyksiä, perhosia vatsaan. AI että, minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia. Sitten kehitit itsellesi kuplia joissa oli omat elämät, mutta niin vain kuplat hajoavat ja ruoho ei ollutkaan sen vihreämpää aidan toisella puolella. Masennuitko? Ainakin mielialalääkkeet tuli kaappiin, taisit psykiatrilla käydä. Syytit työpaineita, mutta kyllä me molemmat se tiedetään. Kipinä sammui ja kävit toista panemassa. Ja nyt et voi sietää minua.
Tosi ikävä kuulla, että puolisosi petti sinua. ☹️ Vaikka kirjoitatkin antaneesi anteeksi..oletko todella? Kuullostat nimittäin aika kitkerältä. En oikein osaa antaa mitään neuvoja, minulla ei ole siihen kompetenssia.
Minun puolisoni ei kuitenkaan ole kuvaamassasi tilanteessa, en ole häntä pettänyt enkä aiokaan. Hän sen sijaan on pettanyt minun luottamukseni, jättämällä minut vaikeina hetkinä yksin ja pulaan. Sellainen, jos mikä on todellinen turn-off, hän ei kiinnosta minua enää seksuaalisesti, sillä en koe oloani turvalliseksi / luottavaiseksi hänen lähellään. Enää. Joskus tunsin.
Siinä mielessä olen kuitenkin kuin sinun puolisosi, etsin netistä tukea itselleni kun en sitä kumppaniltani koe tarpeeksi saavani. Tukea etsin mm. kirjoittamalla tänne. En kuitenkaan näe siinä mitään kovin pahaa?
Nyt olen niin keinoton, että jotenkin salaa toivon hänen löytävän jonkun uuden tai muuten lähtevän. Minä en häntä saata jättää, minulla on velvollisuus huolehtia hänestä(kin) ja pelkäään, miten hän pärjäisi ja millaiseksi elämänsä muuttuisi jos poistuisin elämästään.
Mikä sekin olisi kai jotenkin tehtävissä, ellei meillä olisi yhteistä lasta. Minulla ei ole oikeutta rikkoa lapsen perhettä vain siksi, että minusta tuntuu kurjalle.