Kamalan ontto olo.. En tiedä onko oikea ryhmä kirjoittaa, mutta ystäväni poika kuoli juuri.. Todennäköisesti sydän petti unessa. Valtava tarve puhua jollekin, mutta tajusin juuri että minulla ei ole ketään kenen kanssa puhua. Vuosien aikana aviomiehen mustasukkaisuus on tuhonnut kaikki suhteet.. Tämä ystävä on pysynyt koska hän on vahva ja haistattaa paskat kyselyille minusta ja manipulaatiolle siitä kuinka huono ihminen olen. Tänään sanoin miehelleni, jota kyllä rakastan, että ehkä olisi parempi että katselee oman asunnon niin Oli samaa mieltä (vedoten omaan pahaan oloonsa) kuulemma teetän liikaa töitä.. Pyydän huolehtimaan autot ja lämmityksen. Mutta muuttui taas kyttääväksi.. Kolme tuntia olen ollut itsekseni niin kahdesti jo käynyt tarkistamassa että olenhan varmasti yksin.. Eihän ole normaalia tällanen? Olo on kamala ja vielä se jolta kaipisi tukea, kääntää selän joka ikisen ongelman edessä ja ai anoa mitä voi ajatella on, että minulla olisi toinen mies. Ei todellakaan ole miestä eikä naista kenelle voisi puhua 😕 kavereita on harrastuksen kautta kyllä, mutta myös heille mieheni on muistanut kertoa henkilökohtaisesti kuinka minuun ei voi luottaa ja ei kannata olla tekemisissä enenpää ☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.