Voino ns. vahvan ihmisen elämä kaatua ja loppua hetkessä?
Olen vasta tänään tutustunut tähän hienoon palstaan.
Olin tänä aamuna valmis narun jatkoksi mutta jouduin vahingossa tänne ja nyt minulla oli myös kirjoitus mahdolisuus. En laske paljoakaan tämän varaan mutta tuli lukiessani muiden kirjoituksia tunne että jouku voisi auttaa/lohduttaa niin että tuntuisi vähän helpommalle.
Minulla on takana 8,5 vuotta vaihtelevaa parisuhdetta saman ihmisen kanssa joka järjellä ajateltuna olisi pitänyt lopettaa jo 8 vuotta sitten.
Tämä viimeisin vaihe on viikon vanha eli sain potkut (laittomat) töistä ja rahallisesti hyvän korvauksen. Henkistä puolta siitä ei voida koskaan maksaa, eli olen ollut aika maassa koska olen ”syytön” tapahtumaan.
Avokkaani ei pysty tukemaan minua koska aina kun tulee vaikea paikka, pakenee.
Tällä kertaa hänellä tuli työkeikka Pohjois-Suomeen josta on kotoisin.
Kun lähti, halattiin ja pussattiin ja sanoin että jos vaatii aikaa, voi unohtaa meidät paluun suhteen ja keskittyä työhönsä.
Lähdöstä on nyt 1.5 viikkoa ja kertaakaan ei ole ottanut yhteyttä.
Kun minä olen yrittänyt saada häntä kiinni, muutamana soittokerran jälkeen puhelin on suljettu.
Ennen lähtöä ostin meille uuden auton ja nyt en tiedä menikö se tässä samalla…ennen tätä työkeikkaa annoin viimeisen tuhat euroani jonka hänen piti maksaa kun saa palkkansa…tänään. Ei ole kuulunut koko aikana miehestä, autosta tai rahoista.
Mielessä pyörii ykkösenä kuinka kukaan voi tehdä toiselle tieten tahtoen pahaa???