Voiko pettämisestä selvitä..?
Näyttää olevan surullisen yleinen aihe täällä tämä,mutta kirjotan silti meidän tarinan.
Pari viikkoa sitten sortui minunkin maailma.Tuli viesti mitä en unohda koskaan…Tosta viestistä alko sellanen alamäki jonka loppua en vielä uskalla ajatellakaan.Miehellä on ollu suhde työkaveriinsa noin puolen vuoden ajan,alkoi heti meidän häiden jälkeen.Tämä akka oli jopa meidän häissä…
En enää tiedä mikä on totta ja mihin uskaltaa uskoa,tää nainen oli vielä paisutellu juttua oikein urakalla.Tai enhän mä enää tiedä kuka tässä valehtelee.Miehen mukaan suhde oli pelkästään seksiä kännissä,naisen mukaan taas näkivät jatkuvalla syötöllä.
Mies on järjettömän pahoillaan asiasta,vois sanoa et ihan epätoivonen.Ite en tiedä mitä tunnen,raivoa ja ahdistusta lähinnä.Suhde on nyt ilmeisesti loppu ja pariterapia ollaan alotettu.
Meillä on kaksi alle viisi vuotiasta lasta,heidän puolestaan surettaa,mutta toki pitävät kiinni tässä arjessa.
Mutta tää viha,miten sen kanssa pystyy elämään???Mä olisin niin valmis silppuumaan noi molemmat sentin kokosiks paloiksi.Mä oon niin kyllästyny miettimään tätä asiaa 24/7,miettimään jotain hiton yksityiskohtia niitten yhteisistä hetkistä ja tota että mikä on totta ja mikä ei…
Helpottaa vähän ku tietää(ehkä)mikä meidät on tähän ajanu,toinen lapsista on ollu sairaana syntymästään lähtien.Ite saanu synnytyksen jälkeisen masennuksen ja oon unohtanu miehen lähes kokonaan.Jos jatketaan niin siinä asiassa pitää tsempata ja peiliin kattominen on kyllä tehny hyvää.
Mut miten te muut,onko muita joiden kumppani on pettäny työkaverinsa kanssa?Oon miettiny et miten ihmeessä sen kestää ku mies palaa töihin ja siellä taas näkevät toisiaan?!?Miten ihmeessä pettäjään voi enää koskaan luottaa?
Kiitos jos joku jaksaa kertoa omia kokemuksiaan vihan kanssa elämisestä.Mä koen ehkä eniten loukkaavana sen,et toi akka oli meidän häissä ja sen että mies laitto meidän perheen alttiiks ivalle yms ku alotti suhteen just työkaverinsa kanssa.Olis sit ottanu ihan ulkopuolisen henkilön tähän.Tuntuu karmeelta et nyt siellä työpaikalla juorutaan meidän perheen/parisuhteen ongelmista tai pahimmassa tapauksessa meidän lapsista 😭