Selailin alotettuja keskusteluja, mutta en löytänyt yhtään vauvakuumeesta.. olenko tosiaan ainoa, joka lähes epätoivoisesti haluaisi lapsen, mutta mies ei siihen suostu?!
Taustana voin kertoa, että olen ”jo” 26-vuotias, yhdessä nykyisen mieheni kanssa olemme olleet noin kaksi vuotta, tunteneet toisemme kuitenkin jo yli 15 vuotta. Yhdessä asumme, olemme onnellisia ja kaikki on hyvin. On oma asunto, työ molemmilla, harrastuksia ja kavereita.
Lapsesta olen haaveillut jo yli 10 vuotta, sen verran järkeä on kuitenkin löytynyt, etten sitä ”teininä” ”tehnyt” enkä kenen tahansa kanssa. Edellisen miesystäväni kanssa puhuimme perheen perustamisesta yms. mutta hänpä jätti minut. Nyt ei kai voi sanoa muuta kuin onneksi ei lasta ehtinyt tulemaan, yksinhuoltajaksi olisin jäänyt.. 🙄
Nykyinen mieheni on ihana! Kaikkea sitä, mitä miehestä haluan (paitsi tämä lapsijuttu…)! Hän olisi loistava isä, hänet haluan lasteni isäksi! Olen sen hänelle myös kertonut ja olemme puhuneet tästä lapsi-asiasta. Hän kuitenkaan ei halua lapsia vielä. Hänen mielestään ”oikea” aika on joskus vuosien päästä. Hän sanoo (väittää. en usko häntä 😟) ymmärtävänsä, kuinka tärkeä asia lapsi minulle olisi, mutta että hän ei voi siihen suostua, koska ei tunne olevansa valmis. Minä taas kuvittelen, että vika on minussa. Hän kyllä haluaa lapsia, muttei minun kanssani… Ymmärrän häntä, enkä missään nimessä halua lasta miehen kanssa, joka ei sitä todella halua… Mutta kuinka kauan voin enää odottaa?!
Tuskailenko aivan yksin tämän asian kanssa?! Kaikki kaverini ovat jo äitejä ja isiä… olenko ainoa, jonka kohdalle ei satu miestä, joka olisi valmis lapseen?! 😯🗯️