Niin olen itsekin erittäin surullinen, mutta kun toi ukko rupeaa ottamaan päähän enemmän ja enemmän ja ne se huutamiset ja moittimiset senkun vaan jatkuvat. Eilenkin rupesin kärräämään lehtiä, niin siitäkin piti sanoa mulle "että ihan turhaan sä niitä lehtiä kärräät. Sainkin 4 isoa kasaa kärrättyä (mutta kun hän oli suunnitellut , että viikonloppuna haetaan meidän porukoilta peräkärry ja kasataan ne lehet sinne ja viedään 50 m päähän tonttia ne, haloo??) Kärräsin kuin kärräsinkin ja menin sit sisälle keittiön siivoukseen ja hän tulee perässä ja äkäilee. Niin jotenkin mä olen katkeamis pisteessä. Ja kun mä haaveilen, että kun mä olen omassa taloudessa, niin mä voisin pitää ystäviinikin paljon enemmän yhteyttä, ja lenkillekin saisin lähteä, silloin kun mua huvittaa ja eikä olla kyttäämässä minuuttikellon kanssa aikaa miten kauan menee. Ja pyykithän mä pesen, siivoon talon, kuskaan poikia niiden menoissa. Ukko istuu terassillaan (koti) ja kittaa kaljaa ja viinaa ja äykkäröin. Kun mä olen patalaiska eukko. Onko sinulla ystäviä, jotka voisivat auttaa ja mulla on kuvitelma, että voisin ottaa seurakunnantyöntekijään yhteyttä tai pyytää apuja jostakin. En tiedä onko nää vain haavetta. Ja ehkä jos joskus löytäisi sellaisen tavallisen miehen rinnalle, jonka kanssa voisi vaa viettää ihan tavallista elämää. Eikä jännittää. Ja kun tili tulee, niin mä itse vaan päättäisin sen käyttämisestä ja kaikesta muusta. En tiedä+++😐 Kun tää elämä menee saman kaavan mukaan ukko ottaa, mä käyn töissä ja jos satun sanomaan jotakin vastaa, niin siitä saattaa nousta isokin elämä. Voistiko ja oletko ottanut yhteyttä johonkin, että saisit voimia selvitä arjen askareista??. JAKSAMISTA🙂🌻 Jos meitä ei ole nartistinen puoliso pystynyt nujertamaan, niin eihän elämä itsessäänkään nujerra meitä, eiks niin🙄