Vankina omassa elämässä, sellikavereina omat lapset.
Kohta viisitoista vuotta takana kehnosti menestyvää avioliittoa. Kolme lasta pienin 2-v ja vanhin 9-v. Muutaman vuoden kotona olon jälkeen astuin taas ihmisten ilmoille, aloitin kurssin. Ja samalla alkoi tuo järjetön mustasukkaisuus, johon ei ole minkäänlaista aihetta. (Mieheni vie ja hakee minut jopa viettää lounaan kanssani, jatkuva kysely jos puhuin jonkun kanssa tai päinvastoin. Miksi käyn suihkussa kuulemma liian usien, mihin menen jos menen lasten kanssa puistoon?!?!?!?ym.ym.ym.)
Alkoholi on miehelleni ongelma, seksi mielestäni ei ihan sekään normaalia. Ei työtä ei rahaa.
Vuosi sitten muutettiin uudelle paikkakunnalle mieheni työn perässä (mikä loppui jo ennen kuin alkoikaan). Täälltä en tunne ketään ei ole sukulaisia lähimainkaan. Minulla ei ole rahaa ja luottotietonikin on päässy avioliiton aikana menemään aikalailla huonoiksi.
Väkivaltaa on joka viikonloppu, enemmän heknistä kuin fyysistä. Mieheni saattaa sekoilla, on nähnyt jopa hallusinaatioita kun on tarpeeksi humalassa. Kaikki on tapahduttava niin kuin hän haluaa. Nukkumaan pääsen vasta 3-5 aikaan aamuyöstä.
On oikeasti vaihkea edes ajatella. Olen vain halunut olla siinä uskossa että kyllä nämä ongelmat tästä selvitetään ja päästään siihen terveeseen parisuhteeseen vielä kiinni.
Nyt minun on kai pakko jo tajuta että tästä on päästävä pois. Erosta en uskalla puhua siitä tulisi kuitenkin joku kauhea show. Lasten hyvinvointi on tietysti etusialla!
Pelottaa, kauhistuttaa, itkettää, väsyttää.
Mihin menen ketä voi minua ja lapsiani auttaa?