välinpitämättömyyttä vai kiusantekoa ?
olemme olleet yhdessä 7 vuotta.tilanne on muuttunut siihen että mies ei usko mitään mitä sanon-oli asia mikä hyvänsä.hän mitätöi minun sanomisia ja tekemisiä.aivankuin minua ei olisi.miehellä on poika ,19v.joka vääntää välejämme.mies elää ex n ja lasten kanssa perhe elämää ja minä olen tavallaan se siivooja joka kanssa puhutaan vaan niitä ja näitä.mies ajattelee että lasten asiat ei kuulu minulle.me ei koskaan pystytä juttelemaan vakavista asioista.vastaus minulle on aina mykkyys jota voi kestää kauankin.olen kiinnittänyt huomiota siihen miten asioita ilmaisen mutta sillä ei ole merkitystä.tunnen että tukehdun kun toisen kanssa joutuu puhumaan vaan säästä ja määstä.☹️
tämä tilanne oli jo alussa kun muutin taloon ja lapset asui täällä.sitten kun poika muutti tuohon viereiseen taloon ja tyttö kaupunkiin -kuvio helpotti todella.nyt kun poika on mennyt armeijaan tilanne on taas sama kuin alku aikoina.enkä tiedä mistä se johtuu ?
tuntuu kuin parisuhdetta ei enää olisi.sillä tavoin niinkö mies ja nainen on.että heitä yhdistää se näkymätön lanka.
olemme alku aikoina käyneet terapiat läpi mutta ei sillä merkitystä ollut.miehen mielestä siellä käytiin vaan koska minulla oli jokin ongelma😐.nyt mies ei halua minkään laiseen terapiaan enää.minä olen todella toivottamassa tilassa enkä tiedä mitä voisin tehdä?onko kellään samanlaisia kokemuksia?