Olen nyt tapaillut jonkin aikaa aivan ihanaa ihmistä! Kaikki on loistavaa, ehkä pienenä miinuksena epävarmuus joka minua kalvaa (uusi kumppanini vaikuttaa sitoutumiskammoiselta) . Koen että olemme sielunkumppaneita ja seksikin on loistavaa!
Kysymys kuuluu kuitenkin siinä, että missä menee väkivallan raja? Kumppanini on alkanut olemaan minua kohtaan kovin raju. Myönnän aluksi sanoneeni että pidän kovista otteista, mutta rajansa kaikella. Välillä hän puree niin kovaa että pelkään että minulta lähtee taju! Kerran pelkäsin että nännini irtoavat! Hän myös nipistelee ja läimii… Olen useampaan kertaan pyytänyt lopettamaan ja sanonut myös muussa kontekstissa että pelkään häntä … mutta kun hän innostuu niin en saa häntä lopettamaan. Joskus hän onkin sanonut että hän saattaisi pitää SM leikeistä. Ja hän ei todellakaan tee mitään tästä koska olisi suuttunut tai raivoissaan, vaan huomaan että hän nauttii siitä mitä hän tekee… Ikäänkuin esileikkinä, tai hellyyden (?) osoituksena. Tämän vielä kestän koska näen, että se saa hänet onnelliseksi), mutta olen alkanut pohtia että onko tämä alkusoittoa jollekin pahemmalle? En kuitenkaan haluaisi häntä näin mitättömästä syystä jättää… koska rakastan häntä.
Mitä minun teistä pitäisi tehdä? Onko mielipiteitä?