Vaimoni petti odottaessaan ensimäistä lastamme!
Olen 31 vuotias mies Pohjois-Suomesta. Vaimoni minua 4 vuotta nuorempi. Vuonna 2007 menimme naimisiin ja siitä vuoden kuluttua saimme ensimäisen lapsemme. ”olimme” onnellinen perhe. Vuonna 2010 saimme toisen lapsemme. Vaimoni oli jo kauan haaveillut lapsista. Minä odotin, että aika siihen on kypsä.
Elimme haaveita todeksi pikkuhiljaa. Vuonna 2007 ostimme omakotitalon ja samana vuonna menimme naimisiin. Vuosi siitä syntyi ensimäinen lapsemme. Kaikki oli kuin sadusta. Kiitin luojaani monesti siitä mitä minulla on. En ole sen kummemmin uskovainen, mutta kaikki oli niin hyvin. Olin aiemin elämässäni kokenut takaiskuja taloudellisessa mielessä ja nyt kaikki näytti menevän hyvin. Minulla oli ja on edelleen vakituinen työpaikka. Ajan linja-autoa. Työpäivät ovat välillä hyvinkin pitkiä. Vaimoni on tehnyt pieniä työhommia, mutta olen luvannut hoitaa taloudellisen puolen ja hän kodin.
Tämä kaikki voi kuulostaa hullulta, mutta nyt tässä marraskuussa mieleeni alkoi ”kolkuttaa” joku epäilys ettei kaikki ole ihan kunnossa vaimollani. Tunsin, että väliltämme puuttuu jotain. En osaa sanoin selittää tunnetta. Olen aika hyvä ihmistuntija ja osaan ”lukea” toista ihmistä. Liekkö se sitten herätti minut todellisuuteen…
Sain vaimoni tunnustamaan, että hän on pettänyt minua 14 vuotta itseään vanhemman kaverini kanssa. Tämä kaveri muuan muassa oli häissämme valokuvaamassa.
Kaverini joka nykyään on ex kaverini oli tuntenut vetoa vaimooni jo ennen häitämme. Varmuudella ovat tavavanneet jo ainakin v.2007 joitain aikoja ennen häitä. Silloin ei ollut seksiä. Hyväilyä vaatteet päällä. Tämä ex-kaverini on mieltynyt sadomasokisti hommiin ja tullut esittelemään pakkopaitaa tyttöystävälleni meidän kotiin minun ollessa töissä! Hän oli pukenut tyttöystävälleni paidan päälle ja kuvannut häntä. Hyväillyt mm. rintoja yms vaatteiden päältä. Tyttöystäväni sanoi olleensa puollustuskyvytön ja hämillään tapahtuneesta. Ei ollut kehannut puhua minulle tapahtuneesta.
Tämän jälkeen he eivät olleet hetkeen tekemisissä….?
Tuli häät joissa ex-kaverini kuvasi kamerallaan. Olin kiitollinen hänelle kuvista. Meni n. kuukausi häistä ja nyt jo tuore vaimoni lähti lenkkeilemään minun töissä ollessa, tämän ex-kaverini asunnolle. Siellä oli sitten kokeiltu, jos ja minkälaista vehettä. Alasti. Itse aktia ei kuyulemma ollut vielä tällöin tapahtunut. Nämä kokeillut asiat olivat kuin suoraan helvetistä. Ex-kaverini oli nyt kuvannut alastonta vaimoani vaikka vaimoni oli kuulemma kieltänyt.Myöhemmin olen kuullut ja itse omin silmin nähnyt tämän miehen kuvanneen myös muita naisia. Netistä olen löytänyt sairaita kuvia naisista. Omaa vaimoani ei ole vielä tullut vastaan niissä kuvissa. Jos tulee, menee asia poliisille.
Tämän tapahtuman jälkeen meni taas aikaa jolloin nämä ihmiset eivät juurikaat olleet tekemisissä. Niin ainakin minulle on kerrottu.
Sitten tuli päivä jolloin lähdin viikonlopun yli kestävälle tilausajolle. Oli ikävä lähteä ajamaan Turkuun, kun vaimoni jäi kotiin meidän pieni vauvamme masussaan. Olisin mieluusti ollut viikonlopun heidän kansaan.
Olin reissussa tietämättä sitä, että ex-kaverini käytti tilaisuutta hyväkseen ja tuli meille meidän uuteen yhteiseen kotiimme ja harrasti seksiä meidän sängyssämme. Hän jäi vielä nukkumaan minun paikalleni. Sen ajan minä olen tekstannut vaimolleni rakkauden tunnustuksia Turusta.
Nämä pettäjät olivat kuulemma katuneet jo heti hommat tehtyään tekojansa. Oli oltava nyt hiljaa siitä kuinka kauhean väärin he olivat tehneet minua kohtaan.
He eivät olleet tekemisissä hetkeen kasvokkain. Vaimoani oli kuulemma itkettänyt ja kaduttanut.
Meni aikaa ja siirryimme marraskuulta Helmikuulle. Minulla tuli päivän reissu 400 km:n päähän kotoamme. Ex-kaverini tiesi minun reissusta ja oli jo aikaisin aamulla laitanut vaimolleni viestiä, että tulee meille. Vaimoni oli kieltänyt. Mies oli vastannut olevansa jo matkalla. Oman kertomuksen mukaan vaimoni ei ollu uskaltanut olla avaamatta ovea tälle kahelille. No taas oli mennyt seksin puolelle meidän yhteisessä makuuhuoneessa, meidän sangyssämme. M;ies oli nainut vaimoani joka oli puolessa välissä raskaana. Kummassakaat näissä akteissa ei oltu käytetty mitään ehkäisyä. Tämän miehen, kun tietää on suorastaan ihme ettei vaimoni saanut sairauksia taikka keskenmenoa! He ovat ottaneet järjettömiä riskejä.
He lopettivat yhteydenpitonsa oikeastaan tuohon kertaan. Muutamia viestejä on mies hänelle kuulemma senkin jälkeen laittanut. Mies on ollut tässä tapauksessa kokoaika se aktiivisempi osapuoli.
Viimweisen kerran he näkivät noissa merkeissä vuoden 2009 alkupuolella, kun tämä sankari oli ajellut autollaan ympäri kyliä siveysvyö päällänsä. Avaimety tuohon vyöhön olivat meillä. Vaimoni lähti ”lenkille”, kun minä oli kotona pienen lapsemme kanssa. He olivat sopineet treffit syrjäiseen paikkaan jossa vaimoni oli avaimet miehelle luovuttanut. Tämän jälkeen homma oli loppunut. Mies laittoi vielä viestejä vaimolle Facebookissa syyskuun lopulla. Vaimoni ei niihion juurikaat ollut reagoinut.
Eli minun tilanne on tällainen. Julmia yksityiskohtia olisi kovastikkin. Niitä en tässä nyt vielä ainakaat ala sen kummemmin kertomaan, mutta jokainen lukija voi ajatella omalle kohdalleen tilanteen.
Vaimoni on ollut aina todella rauhallinen ja olen pitänyt häntä hyvänä ihmisenä. Viimeksi hänestä olisin ikinä uskonut mitään tuollaista! Liekkö tuo on sitten terve ollenkaat….
Hänen on aina ollut vaikea näyttää tunteitaan. Perinyt sen jo kotoaan.
Itse olen saanut lypsää asia kerrallaan kaiken tiedon häneltä. Väliin on jätetty kertomatta olennaisia juttuja. Väliin vääristelty. Tällä hetkelle luulen jo tietäväni kaiken. Niin hän minulle vannottaa.
Meillä on 2 lasta ja olen ollut todella onnellinen suhteeseeni. Minulla on hieno perhe.
Tämä kaikki paska on horjuttanut liittoa ja perhettä. Ero on ollut mielessä monesti. Lasten vuoksai en sitä halua. Haluan olla lapsilleni oikea isä. Taata heille turvallisen elämän siltäosin mitä itse siihen pystyn vaikuttamaan.
Kuulostaa hullulta, mutta rakastan vaimoani siltikin kaikesta huolimatta. Yritän jatkaa. En vaan tiedä millä ihmeellä tämä kaikki ”unohtuu” tai muuttaa merkitystään vuosien saatossa.
Kaverini on nyt tosiaan ex-kaveri. Häneen en ole missään yhteyksissä. Kaupungilla hän yhä kiistää tekonsa ja vääristelee totuutta. Asiasta on myös puhuttu poliisille. Sieltä on neuvottu olemaan tarkkana kuvien kanssa. Tilanteessa on osittain myös rikosnimikkeitä tätä miestä kohtaan. Olisi jopa mahdollisuus lähteä käräjille, mutta koen tilanteen liian raskaaksi. Sitäpaitsi sieläl on vain sana vastaan sana.
Tämä ex-kaverini on ollut aina täällä kylähullun maineessa. Olen häntä aina jaksanut ymmärtää ja puollustaa. Puhua hänen puolestaan. Ihan viime päiviin asti olimme ystäviä. Emme ole enään…
Onko teillä hyvät ihmiset vastaavia kokemuksia? Neuvoja tilanteeseen?
Kiitos 🙂