Vaimoni ihastuminen työkaveriin ????
Mitä mahtaisin tehdä?
Olen seurustellut vuodesta 2003 nykyisen vaimoni kanssa. Naimisissa ollaan oltu 2 vuotta, ja meillä on yksi lapsi.
Vaimoni on aina ollut sitä mieltä pettämisestä, että jos joskus niin tekee, niin hän ei varmaan sitä voisi antaa ikinä anteeksi.
Yhdessä olomme aikana olemme aina puhuneet kaikesta, jos oli huono päivä, niin siitä puhuttiin yms.
N. vuosi sitten aloin huomaamaan, että joku oli vialla. Ainut asia mistä puhuttiin oli vaimoni uusi työpaikka ja hänen työkaverit….pääsääntöisesti tämä yksi työkaveri!
Kuukausittain kysyin vaimoltani, että mikä vaivaa, kun tuntuu että kaikki ei ole kohdallaan. Läheisyys alkoi hiipumaan vaimoni puolelta, ei ollut seksiä, ja jos joskus oli, niin tuntui, että vaimoni ei ollut oikein täysillä mukana. Aina kun kysyin, että mikä vaivaa, niin hän sanoi että kaikki on kunnossa.
N.puoli vuotta sitten (poikamme syntymäpäivää edeltävänä iltana), kun tilanne ei ollut muuttunut mihinkään, enkä saanut vastauksia tähän outoon läheisyyden viilenemiseen, niin tein omia päätöksiä siitä, että vaimollani on varmaan jotain vipinää jonkun kanssa ja menin katsomaan hänen puhelimestaan lähetettyjä viestejä (ei viisas veto)…..Mutta sielähän oli lähetetty viesti omalle työkaverille, jossa kiiteltiin viime yöstä ja päiviteltiin sitä kun on niin vaikea olla haluamatta ????? Suutuinhan minä, ja vaimoni kyllä sai kuulla kunniansa……..Pettamisestä ei ollut viestissä kyse, koska vaimoni oli koko edeltävän illan ja yön ollut kotona minun kanssa, hän kuulemma oli nähnyt unia kyseisestä työkaverista. Vaimoni oli myös puhunut jo tämän työkaverinsa kanssa kyseisistä unista….minulle ei asiasta kumminkaan ollut puhuttu, vaan vastauksen mukaan kaikki oli kunnossa. Vaimoni myös väitää, että hän ei ikinä ole tehnyt mitään työkaverinsa kanssa, eikä olisikkaan tehnyt, vaan se on ollut vaan jonkinmoista ihastumista. Voiko siihen luottaa ?????
Tapauksesta on siis puoli vuotta aikaa, mutta kun ei meinaa pystyä unohtamaan eikä luottamaan enää henkilöön, joka itse on sanonut, että ei voisi tehdä tällaista. Puhuin hänelle tapahtuman jälkeen, että pitäisikö meidän käydä parisuhdeterapiassa, mutta se on aina jäänyt vaan siihen puheen asteelle. Nykyään en enää viitsi edes valittaa hänelle, jos itselläni on ollut huono päivä, ja taas kyseisen tapaus on palannut mieleeni. Kai jotenkin pelkään, että jos valitan siitä tarpeeksi, niin vaimoni ei enää jaksa kuunnella.
Mitä kannattaisi tehdä ???
Tuntuu, että ei pysty unohtamaan, ja epäilen vaimoni liikkeitä vähä väliä !