Vaimon suhde työkaveriinsa
No niin.. Mistä tän avautumisen aloittais🙂 no lyhykäisyydessään tämä on nyt mennyt niin että ero laitettiin joulukuussa vireille.tän jälkeen Selvisi että vaimolla oli suhde työkaveriinsa. Kielsi kaiken alkuunsa. Pari kolme viikkoa meni et ei nähty kunnes alettiin taas viihtymään yhdessä. Maaliskuusta asti asuttu taas yhdessä ja nyt vaimo odottaa meidän esikoista. Ostettiin omakoti talo ja kaikki on mallillaan. Mut nyt selvis et edelleen viestittelee tän työkaverinsa kanssa. Välillä olen hänen puhelimen salaa tarkistanut ja kyllä siitä sellaisen käsityksen saa että jonkulainen salasuhde heillä on. Toisinaan mennyt pitkään et ei ole viestejä vaihdettu jne. Mut taas tää rumba alkoi ja en tiedä mitä tehdä. Lapsesta olen varma että se minun ja vaimo on muuten kyllä rakastava ja huomioidaan toisiamme joka päivä. Tiedän että jos sanon lukeneeni niitä viestejä niin siitä ei saa muuta kuin pahan riidan aikaiseksi. Koko ajan olen yrittänyt ajatella että annan ajan näyttää että kyllä se siitä, asiat järjestyy oikein. Oltiin sitten yhdessä tai ei. Toisinaan tuntee itsensä tosi tyhmäksi kun seuraa vain vierestä tätä kaikkea. Kieltää kaiken että ei ole kuulunut mitään tästä toisesta ja kertoo pelkästään negatiivisiä asiota hänestä. Nyt alan vain olla siinä pisteessä että palan loppuun tässä hommassa. Ei enää käy järkeen että me olemme naimisissa,ostettu talo, hän on raskaana ja kaikki on viimisen päälle niin kuin pitää niin miksi vaimoni tekee kaiken tämän…😞
Tuntuu että tässä on pelissä niin paljon että hätiköimällä en haluaisi pilata tätä. Ollaan puhuttu enemmän kuin koskaan ennen! kipeistäkin asioista ja molemmat ollaan tosi rakastuneita. Olen panostanut tähän parisuhteeseen tosissani ja aidosti. Ja tämä talo hommakin.. Velkaa on nyt sen verran paljon että ei tästä niin vain erotakkaan enkä haluakkaan. Jostain vain pitäisi ammentaa jaksamista tän keskelle. Luulisi asioiden valkenevan kaikin puolin kun tämä kolmas osapuolikin huomaa raskauden. Kiitos ja anteeksi jos luit tänne asti. Saattoi vain tulla sekavaakin tekstiä😋