Ajattelin myös jotain tuntemuksia kirjoittaa vaikka tyypillisenä miehenä pidän yleensä kaiken sisälläni. Eli vaimo petti n.3vuotta sitten. Se oli kova paikka ja siitä ylipääseminen sekä luottamuksen palautuminen vei aikaa. Erottu ei koska lapsia on useampi yms… Yhteisiä harrastuksia ei juuri ole , poislukien lapsiperheen arjen pyörittäminen. Vaimo tuntui joku viikko sitten etäiseltä ja oli jo pidempään tuntunut siltä niimpä suoraan kysyin että onko sulla joku toinen mies? Hän vastasi että ei ole. Olin huomannut hänen puhelimen salaperäisen näppäilynjo jonkin aikaa joten kysyin saanko katsoa puhelinta? Hän sanoi että ihan vapaasti. Sanoin että olen pahoillani mutta asia vaivaa ja jos puhelimessa ei mitään outoja viestejä ole niin oon anteeksipyynnön velkaa. Katsoin viestejä ja pulssi nousi. Eräs eronnut mies jonka tiedän ,kirjoitti kuinka hänen on paha olla tapahtuneesta ja kuinka kiinnostava vaimoni on mutta hän haluaa toimia oikein. Vaimo taas vastasi että miksi paha olla, eihän tässä mitään ,tehtyä ei saa tekemättömäksi tms. No tietenkin keskusteltiin ja vaimo väitti että on ollut olkapäänä tälle jonkin sortin työkaverille ja tämä eronnut mies oli siitä pahoillaan kun oli murheitaan vaimolle kertonut. Tuntui oudolta ja kävin tämän miehen työnä asiasta kysymässä. Hän väitti ettei ole viestitellyt mutta myönsi sen sitten pian kun hieman kiivastuin ja kerroin lukeneeni viestit. Vannoi ettei viestittele enää ja kertoi kuinka on kamala eroprosessi ollut. Sen tiedän että samoissa pikkujouluissa ovat olleet mutta vaimo vakuuttaa ettei heidän välillään ole ollut muuta kun kaveruutta mutta mikä lie totuus. Itse en enää tahdo jaksaa tälläistä ja harkitsen eroa….. Paha on olla. Tosi paha… Taas aloittaa ikään kun alusta luottamuksen rakentaminen ,en tiedä mitä tehdä😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.