Täytyy saada jonnekin kertoa omasta olostaan. No päällisin puolin kaikki on hyvin,on ihanat lapset,on mies,on talo ja töitäkin,mutta olen onneton.
Teen kotona kaiken eli pidän kodin siistinä,siivoan, pesen pyykit ,teen ruoat,tiskit ja hoidan lapset. Olen vielä kotona töissä ja omia harrastuksia tai ystäviä kodin ulkopuolella ei ole. Mieheni kanssa menee jollain lailla. Emme juurikaan keskustele suurempia,ja seksi tuntuu pakkopullalta. Mies olisi aina valmis,kun taas itseä ahdistaa koko asia..tuntuu että kaikki kotiasiat on kontolla ja sitten kun lapset vihdoin nukkuu ja kotityöt tehty,silloin pitäisi jaksaa vielä seksiä harrastaa,kun ei vaan kiinnosta. Kun on menkat,niin saa olla rauhassa.
Rakastan kyllä miestäni mutta en aina jaksaisi.Ja toivoisin hänenkin omaalotteisesti ottavan vastuuta kodista,mutta yleensä saan siivota hänenkin jälkiään. Hänellähän on oma työ ja sitten kun on vapaata,ne omat harrastukset on tärkeitä henkireikiä.Mulla niitä taas ei ole ja kuulemma omaa syytäni..jotenkin oon niin lopen kyllästynyt tähän päivästä toiseen samaan kaavaan ja silti tunnen suurta riittämättömyyttä äitinä ja puolisona. Mitä neuvoja antaisitte?😝
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.