Vähäinen mutta suuri ahdistus
Luin teidän viestejä läpi ja tuli ihan hölmö olo. Suurimmalla osalla teillä on oikeasti suhteissa väkivaltaa, pettämistä ja muita suoria syitä ongelmatilanteille..
Minulla tilanne on ihan eri.. Suht tuore suhde maailman ihanimman miehen kanssa.
Hän huomioi mua, jumaloi. Tekee kaikkeensa meidän eteen, jopa vaikka häneen sattuisi. Hän tahtoo mun kans kaiken mitä voi elämässä saada/rakentaa. Lapseni viihtyy hänen kanssaan ja kaiken pitäisi loistaa onnellisuutta… Talousasiat hänellä on enemmän kun kunnossa jne eli ei ole edes sellaisia paineita. Silti mua ahdistaa…
Eroavaisuus meillä on siinä että hän on todella läheisyydenkipeä, minä taas en. Sekö mua ahdistaa vai mikä?! Ihan hölmöä.
Yhdessä aikaisemmassa suhteessa mua kans ahdisti, ja se suhde päättyi aika nopeaan. Onko tämä merkki siitä ettei hän ole mulle oikea mies vai pääsenkö ahdistuksesta yli? Johtuuko tämä vaan sitoutumiskammosta? Onko (ollut) kellään vastaavia tuntemuksia?
Tuntuu pahalta kun huomaa miten toinen kärsii tietomattomuutta mutta kun en itsekkään tiedä miksi ahdistaa.. Mietin haluanko hänet loppuelämäksi vai haluanko olla yksin ja vapaa tekemään mitä lystää. Ottajia minulla olisi jonoksi asti, mutta ei ne todellakaan olisi sen parempia miehiä kun nykyinenkään, päinvastoin.
Ajatuksia kiitos ☹️