Vaakamiehen kuminauhataktiikka…

Vaakamiehen kuminauhataktiikka...

Käyttäjä sirre aloittanut aikaan 16.08.2014 klo 12:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sirre kirjoittanut 16.08.2014 klo 12:41

Ja itsellä pää sekaisin kun mies soutaa ja huopaa…Tutustuimme nettitreffien kautta ja tapasimme alkukesästä, sitä ennen muutaman viikon tekstaillen ja soitellen. Eka treffit meni todella hyvin, toiset ja kolmannetkin.. Vietettiin aikaa jutellen ja jossain kahvilla käyden jne…Pidimme yhteyttä toisiimme lähes päivittäin jos ei nähty. Sitten yhtäkkiä täyskäännös. Kului viikko etten kuullut hänestä mitään ja laitoin viestin, ei vastausta. Laitoin toisenkin koska asia koski alustavasti sopimaamme tapaamista. Herra vastasi että ei ole valmis mihinkään vakavaan eikä halua sitoutua…Hei haloo, en mäkään naimisiin ollut menossa, tutusteluvaiheessahan vasta oltiin.

Mies teki siis sen minkä olen kokenut monesti ennenkin. Annetaan ymmärtää että kiinnostusta on, ja sit ei mitään. Kyllähän se pistää miettimään että mikä helvetti siinä on että kun ei kunnolla olla alkuunkaan päästy niin sit vain paetaan. No, pakkohan minun oli hänen päästöstä kunnoittaa ja antaa hänen olla ja mennä menojaan….,mutta mutta, mitä mies tekeekään. Hän on nyt lomalla ja oli lienee alkoholia ottanut kun toissa yönä tuli viesti jossa kyseli missä olen. Vastasin jotain. No, sitten hän soitti ja olikin aika humalassa. Kysyin ett’ mistäs nyt kiikastaa kun kiinnostaa tietää missä olen, vastaus oli että ”kunhan kysyin, sehän on IHAN SAMA missä sä oot”!! Kertoi ett ei halua sitoutua jne…ja sanoin että asia on tullut selväksi jo aiemmin ja lopetettiin puhelu ihan sopuisasti.

Sitten vielä kun hän oli aamuyöllä kotiinsa päässyt tuli viesti jossa hän pyysi minua luokseen. En jaksanut kommentoida sitä mitenkään. Herralla tais jäädä raflasta seksiseura löytymättä niin ajatteli kokeilla josko mä antaisin. Onko todellakin tänä päivänä ihminen toiselle vain leikkikalu. Ihan sama mitä aiheutat toiselle, kuten nyt mulle mielipahaa, mietiskelyä että JOS hän kuitenkin haluaisi vielä jotain. Sisimmässäni tosin tiedän että on sulaa hulluutta edes kuvitella mitään.

En ole ennen ollut vaakamiehen kanssa minkäänlaisessa suhteessa eikä välttämättä horoskooppimerkki mitään merkkaakkaan mut nyt vaan sattui tämmönen vaaka kohdalle. Saapa nähdä kuinka pystyn itseni kovettamaan etten lähtisi hänen leikkiin mukaan vaan kylmästi vain jättäisin vastaamatta viesteihin ja tekstareihin, jos niitä vielä tulee….Vaikeaa se on koska itse häneen tykästyin paljonkin, hänen mukavaan ja kohteliaaseen luonteeseen, poikamaiseen olemukseen. On niin raadollista antaa toisen ymmärtää olevan kiinnostava, laittaa mukavia tekstareita, kaiken kaikkiaan ollen mukava ja niiiiin mukana jutussa ja tutustelussa ja sit noin vaan kelkka käännetään. En taida ikinä oppia näitä tämän päivän elämän ihmissuhdepelien sääntöjä 😑❓

Käyttäjä Kurrnau kirjoittanut 16.08.2014 klo 13:05

Ei nyt mitenkään auta sua tässä ihmissuhdesopassa mutta tulee näin naisvaakana mieleen, että ovatko naispuoliset vaa'at sitten puntarimallia, jolla tarvittaessa pläjäytetään vaikka otsalohkoon jos ei muuten tule asioihin tolkkua (jonninjoutavaa vatulointia en ainakaan itse siedä pätkääkään!). 😀 😀