Hei, en oikein tiedä kuinka aloittaa mutta koitetaamjotenkin.
Eli naisystäväni oli kavereiden kanssa pääsiäisen aikaan Tallinnassa juhlimassa ja sieltä palattuaan muuttuikin kylmäksi ja etääksi. Kolme päivää tätä kesti kunnes nostin asian esille ja kysyin että mikä vaivaa. Myönsi lopulta että oli mennyt harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa ilmeisesti baarissa. Olisi kertonut tämän minulle itsekkin näin ainakin sanoo ja uskon ja ymmärrän että se ei varmastikkaan helppoa ole. Aluksi olin tottakai järkyttynyt en oikein osannut uskoa edes asiaa koska ei meidän parisuhteessa ollut mitään isompaa vikaa ennemmin. Itkimme kummatkin sitten sen illan ja kyllä näin puolisostani että hän aidosti katuu tekoaan.
Ollaan juteltu jo jonkin verran asiasta ja olen jollain tasolla anteeksikin antanu. Minulla halu jatkaa ja yrittää korjata asioita koska rakastan häntä valtavasti, meillä takana melkein 6 vuotta yhteistä taivalta josta suurin osa kihloissa ja yhteinen asunto. Jotenki tuntuun tyhmältä heittää kaikki tämä roskiin virheen takia koska kaikkihan me teemme virheitä minun mielestä jotkun pienempiä ja sitten vähän suurempia. Eniten tässä helpottaa se että kyseessä oli henkilö jota ei tuntenut eikä edes muista nimeä, eri asia olisi jos kyseessä olisi ollut pitemmän aikaa kestänyt salasuhde. Asiat ovat vielä kesken. Toivon että voisimme jatkaa vielä ja rakentaa parisudettamme paremmaksi ja kasvaa ihmisinä.
Kirjoitan tänne varmaan sen takia että jonkin näköistä vertaistukea tarvitsee että onko mahdollista jatkaa yhdessä vielä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.