Uskottomus hyvässä suhteessa
Olemme olleet onnellisesti naimisissa 20 vuotta. Niin minä uskoin vielä kolme kuukautta sitten.Sitten mieheni kertoi että hänellä on ollut lyhyt suhde joka on kolahtanut tosi voimakkaasti. Oleme yrittäneet etsiä syytä tapahtuneeseen mutta mitään selkeää syytä asialle ei ole löytynyt kuin tavallinen ajoittainen puuduttava arki .
Elämämme oli mielestäni mallillaan,yhteisiä harrastuksia ,ystäviä,keskusteluyhteys ,hyvää seksiä vaikka mieheni mielestä liian vähän. viikottain kuitenkin.
Hän sanoo arvostavansa ja kunnioittavansa minua ja rakastaakin ja kuitenkin toimii periaatteitaan vastaan. Kertoi kuitenkin itse tapahtuneesta.
Olemme puineet asiaa nyt 2 kuukautta ja välillä asiat näyttävät menevän eteenpäin mutta eilen taas tuli esille että ei mieheni ole päässyt irti naisesta vaikka eivät tapaakaan enää. Satunnaisesti ohimennen ,mutta ei muuten . Tähän uskon.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta. Voiko se vielä mennä ohi.VAi onko tästä vain riuhtaistava itsensä irti.
Minä en haluaisi erota ja ja miehenikin sanoo että jos ei mitään tunteita minua kohtaa enää olisi ,olisi hän jo lähtenyt.
Olen sanonut ettei minun kanssa tarvitse olla velvollisuudesta eikä säälistä.
Voiko kolmessa kuukaudessa rakastua niin että on valmis heittämään 20 vuotta
menemään.Lapset aikuistumassa,koti tyhjentymässä.
Onko tuo kasvukriisiä,itsetunnon pönkitystä,kelpaanko vielä ( nainen on kaunis ja mukava )vai oikeastiko voi rakastua vaikka asiat olisivat hyvin. Arkisempaahan se rakkaus on pitkässä liitossa mutta jos olisi sitoutunut toiseen ja yhteiseen tulevaisuuteen kuinka voi antaa tuollaisen tapahtua.
Onko kenellekään käynyt vastaavaa,kuinka siinä kävi.
Selvitetiitkö asiaa keskenänne vai kävittekö terapiassa.
En haluaisi luopua hyvästä parisuhteesta ja hyvästä miehestä .Onko ihmisellä oikeus erehtyä. Onko se ollut sitä vai suri toiveiden täyttymys,askel uuteen tulevaisuuteen
Mitenkähän tästä pääsee eteenpäin?