Ulkopuoliseksi perheestä

Ulkopuoliseksi perheestä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 30.11.2006 klo 10:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2006 klo 10:01

Kun nyt teen muuttoa omaan kämppään, olen jo monet viikonloput harjoitellut. Mutta mikä on se juttu, että alkaa tuntee itsensä ulkopuoliseksi muun perheen jutuista. Onko tämä tuttu tunne teille vanhuksille ja palaako sellainen kuulun kuitenkin tuohon perheesees vaikken siellä asu tunne vielä jossain vaiheessa. Mulla ei siis ole miestä eikä lapsia enkä aio omaa perhettä koskaan tehäkään, niin olisi tärkiää että olisi joku perhe johon kuuluisi. Vai oliko se tässä, oli perhe, nyt olet itsenäinen, et kuulu mihinkään perheeseesn.

Käyttäjä Pepa kirjoittanut 30.11.2006 klo 14:01

Moikka Maanvaiva!

Minulla oli nuoruudessa myös tuntemuksia, etten olisi kuulunut perheeseeni, ja halusin niin kovasti pois kotoa.. Muutinkin 16vuotiaana pois, vieläpä toiseen kuntaan.
Aluksi oli jotenkin helpottavaa, mutta jossain vaiheessa tuli kamala ikävä kotia, perhettä, lapsuutta. Välimatka teki hyvää, koska opin siten arvostamaan minun perhettä, minun vanhempia ja kotia.
En muuttanut takaisin, olen siis edelleen sillä tiellä 🙂 mutta koti ikävä on vieläkin, joka päivä 🙂