Tyhjät lupaukset ja tuntuu kuin eläisi kämppiksen kanssa pitkässä suhteessa
Meillä on monia ongelmia, mm. liika alkoholinkäyttö ja ei ole seksiä tai läheisyyttä. Olen 32 -vuotias ja mieheni 40 -vuotias, yhdessä olemme olleet 11 vuotta.
Arvostan tekoja enemmän kuin puheita ja olen surukseni huomannut, että mieheni puhuu ja lupaa paljon, mutta se toteutus ja lupausten pitäminen.. se tuntuu unohtuvan. Siirtyvän. Muuttuvan. Hän unohti kesällä syntymäpäiväni ja vuosipäivämme.
Reippaasti yli vuoden on ollut olo, kuin olisimme kämppäkavereita eikä parisuhteessa oleva pari. Tunteeni ei ole muuttunut ja miehen mielestä kaikki on ok.
Voiko ihminen kieltäytyä kohtaamasta totuutta? Koska en voi uskoa, että parisuhteemme tällaisena on miehen mielestä toimiva ja tyydyttävä, hyvä parisuhde. Ihmettelen suuresti.
Olemme kerran käyneet pariterapiassakin, toinen kerta parin viikon päästä. En vain tiedä, onko siitä enää apua, jos mies ei näe asioita ollenkaan minun näkökulmasta.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Koittanut selkeyttää tekstiä
- Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Täydensin tekstiä
- Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 8 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitusvirheet ja sisällön selkeytys
- Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: Tilanteiden muutos