Tunteiden sekaisuus.
Hei,uskottomuudesta on monta ketjua ja aloitusta,mutta..
Olemme olleet mieheni kanssa nyt 9 vuotta yhdessä joista 5 vuotta naimisissa.Meillä on kolme lasta,mukava talo ja elämä muutenkin kuin ”voi vaan haaveilla”.
Kesällä heinäkuussa riideltyämme tuli tietooni,että mies on käynyt vieraissa suhteemme alkuaikoina.
Se kolahti ja lujaa.Kuulemma vain tämä yksi kerta.
Kuinka voisin asian uskoa?
Heinäkuun jälkeen en ole pystynyt seksiin hänen kanssaan kuin hetken huumassa,viimeiseen kuukauteen en ollenkaa.
Asiaa ei olla oikeestaan käsitelty minun mielestäni.
Aluksi tunteet olivat ihan sekaisin.Huusin,itkin ja raivosin.Tein töitä niin paljon kun pystyin ja asiat vaan siirtyivät ja niitä ei käsitelty.
Arki jatkui ns. Normaalina ja välillä nousi seksihalunikin ihan ihmeisiin mittoihin ja olisin halunnut koko ajan miestäni.
Kunnes syksy taittui pidemmälle,jouduin jäämään kotio vanhimman lapsen takia ja koulukiusaamisen vuoksi.
Näin ollen jäi aikaa miettiä asioita ja tuntuu,etten saa henkeä.
Välillä rakastan miestäni,mutta toisinaan olen hyvinkin ilkeä.kiukuttelen,vittuilen suoraan ja olen kylmä.
Jo ennen kun jäin töistä pois niin sovimme,että jatketaan yhdessä kun taivalta takana monia vuosia ja lapsiakin tullut tehtyä.
Lueskelin netistä ja kävin muutaman kerran keskustelemassa tilanteestani ja kaikkialla toitotettiin,että uuden alku,menneiden unohtaminen ja anteeksi anto.
Noudatin neuvoa,annoin anteeksi,sovimme uudesta alusta,mutta unohtaa en ole pystynyt.
Ensiksi vain hymyilin vaikka asia painaa mieltäni..Enään en pysty..Lupasin miehelle uuden alun ja yrittää rakentaa asioita uudelleen..en osaa..Mitä siis teen että saan kaiken ikävän mielestäni?
Ja ylempänä jo kerroin,että miehen puolelta asia on muka käsitelty,minä taas olen hieman erimieltä.Tietyt kysymykset vaivaa mieltä ja tänään viimeksi nostin kissan pöydälle kun oli mahdollisuus.Yritin saada jotain selitystä tai enemmän asiasta irti,mutta ei.
Tuli vaan pahamieli.
Sama vastaus kuin ennenkin.
”Anteeksi,en ymmärrä miksi niin tapahtui,ei ole kuin se yksi kerta.Sovimmehan,että aloitetaan alusta.”
Oon jotenkin niin rikki,ilman vastauksia vaikka en edes tiedä mitä haluan tietää.