Onko kenellekään käynyt näin, että läheinen urkkii henk.koht. tiedot millä nimimerkillä olen täällä ja olen nyt joutunut selittelemään miksi ja miten kysymyksiin.
Minua itseä se ei haittaa jos hän haluaa lukea mitä kirjoitan.
Elettyä elämää yleensä puntaroin tai vaikeita ihmissuhteita, en enää pitkään aikaan ole ollut varma auttaako tämä minua, vai pahentaako?
olen vähän sillä kannalla että en saa apua, koska ongelmat ovat jokaisella omassa menneisyydessä eikä niitä voi verrata toisen ihmisen tarinaan. Jokainen selvittää asioitaan omista lähtökohdista käsin.
Yksinäisyys oli se mikä minut ajoi tänne kirjoittamaan silloin kun hain purkautumistietä omille tunnoille. kun ei ollut ketään kenelle puhua. Kun ei uskaltanut puhua. Kun pelkäsin ihmisten ilkeyttä, pahansuopuutta, nauramista.
Nyt kaikista lähin ja rakkain iskee siihen kiinni mistä menen rikki. Epäilee minun uskottavuutta. Epäilee rehellisyyttäni. Pelkää ja syyttää minua, että olen epäluotettava: jätän hänet yms.
Taistelen vastaan! Itseni puolustaminen on tullut minulle tosi tärkeäksi! Ei kenelläkään voi olla oikeutta alkaa tuomitsemaan minua jos on salaa lukenut mitä olen kirjoittanut, jos olen puntaroinut jotain vaikeaa asiaa(riitaa, pelkoa, nöyryytystä, vanhoja suhteita yms). Tämä on julkinen foorumi hän sanoo ja minä väitän että ei kukaan tunnista minua jos en kerro nimeäni. Koska kertomuksista päätellen samoja asioita tapahtuu aika monelle muullekin kuin minulle. Insesti, alkoholismi, avioerot, väkivalta, uskoontulo, raitistuminen ja uuden elämän etsiminen ne on monen kohtalo. Pitääkö sitä hävetä? Pitääkö hävetä ja olla pahoillaan, pyytää anteeksi jos haluaa parempaa elämää?
Olen äkkipikainen. Impulsiivinenkin joskus ja siksi olen pitänyt hyvänä asiana että puran asioita jossain muualla kuin läheisten kanssa, koska riitahan siitä tulee ja väärin ymmärryksiä, joita joskus on vaikea edes korjata.
Nyt tämä otettiin minulta pois. En saa enää kirjoittaa kun ne luetaan suurennuslasin avulla. Tämänkin hän lukee ja tekee omat johtopäätökset, toivottavasti oikeat.
Jäänpä odottamaan miten käy?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.