Treffit ja senssit

Treffit ja senssit

Käyttäjä Maruzka aloittanut aikaan 15.03.2006 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Maruzka kirjoittanut 15.03.2006 klo 08:19

Kun eletään nykyaikaista tietokone- ja kännykkäkulttuuria, niin joka paikasta löytyy monenlaisia mahdollisuuksia (mielestäni aivan liikaa) hakea seuraa ja kumppaniakin. Toiset meistä etsivät elämänkumppania tosissaan ja toiset.. kuka mitäkin. Tässäkin on lieveilmiönsä, eli myös varattujen on helpompi nykyisin hakea salaista seuraa, pettääkseen puolisoaan.🙂🌻

Minulla oli treffi-ilmoitus n. puoli vuotta sitten netissä, johon sain useita vastauksia, mutta yhden miehen vastaus oli ylitse muiden ja hänelle vastasinkin pian. Laittelimme ensin sähköpostia ja sitten tekstailimme ja soittelimme, jonka jälkeen melko pian tapasimmekin toisemme. Asuimme (ja asumme edelleen) eri paikkakunnilla ja tapailemme toisiamme noin pari kertaa kuukaudessa.

Kun huomasin ja tajusin, että tästä todellakin saattaa tulla jotakin ja
aloitimme ns. seurustelun, niin siinä vaiheessa minä poistin ilmoitukseni ja profiilini netistä (olen aina ollut ja tulen aina olemaan yhden miehen
nainen).. mutta mies ei poistanutkaan.. Päinvastoin, hän jopa laittoi uusia
ilmoituksia ja profiileja nettiin vaikka minä sain käsityksen, että hän haluaa kanssani pidempiaikaisen suhteen, kuten minäkin. Tästä aiheesta on käyty monta keskustelua ja riitaakin, koska minä käsitän tällaisen toiminnan seuranhakemiseksi (vrt. varatut hakevat salaista seuraa). Eli minulle tulee tunne, että minä en sittenkään ole se ihminen kenet hän elämäänsä haluaa vaan etsii koko ajan parempaa. Toinen ajatus on se, että miehet jäävät ”koukkuun” näille palstoille ja vaikka eivät välttämättä ainakaan heti alkuun olisi sieltä mitään hakemassakaan, kiusaus on suuri ja suurenee koko ajan! Halutaan katsella itseään valokuvilla tyrkyttäviä ”seksikkäitä” naisia ja sitten sovitaan jo seuraavaksi päiväkahvitteluja, olevinaan ystävinä ja ihan vaan juttelun merkeissä.. Tästä on meillä käyty myös ns. luottamuskeskusteluja, kun minä en
hänen mielestään pysty häneen luottamaan. Enkä 100 %:sti pystykään em. syistä! Mutta voiko hän siitä minua syyttää?! 😭

Moni nainen mieltää jo tällaisen nettitreffailu -toiminnan pettämiseksi! Enkä kyllä totta puhuakseni tiedä, kuinka kauan minäkään tällaista toimintaa jaksan katsella! Varsinkin jos kärsii vähänkään huonosta itsetunnosta, kuten minä. (Tämä taas juontaa juurensa jo varhaisesta lapsuudestani, joka oli vanhempieni osalta ”kosteaa elämää”.)😯🗯️

Olen kiltti, LIIAN hyväuskoinen ja epäitsekäs nainen, ajattelen aina muiden
parasta. Nämä asiat olen tullut huomanneeksi ihan kantapään kautta. Kun on
muutaman kerran tullut petetyksi ihmissuhteissaan (avioliittokin kariutui
miehen uskottomuuteen) niin se on asia jota minä en siedä. Itse olen uskollista tyyppiä, enkä taatusti missään tilanteessa pettäisi toista. Jos haluaisin lopettaa suhteen, lopettaisin sen ennen kuin kuviossa on kolmatta osapuolta.

Joten minua tuollainen käytös loukkaa suunnattomasti!

Lapsellinen ja ”lapsellinen” nelikymppinen 🙂🌻