Toivon mieheni löytävän toisen naisen
Hei!
Pidätte varmaan mua omituisena. Heinäkuussa tulee 20 vuotta, kun ollaan oltu naimisissa. Joskus alkuaikoina sovittiin, jos toinen rakastuu siitä puhutaan aidosti. Niin ei kuitenkaan ole käynyt kummallekaan. Itse en ole kuitenkaan onnellinen. Me ei halailla, ei pussata emmekä sänkypaini. Kuitenkin haluaisin, että olisi se rakkaan/läheisen hellä kosketus. Olemme kasvaneet erillemme. Valitettavasti.
Olisin iloinen, jos kuulisin, että mieheni olisi rakastellut toisen naisen kanssa. Jotenkin epäilen olevani mieheni mielestä seksuaalisesti vastenmielinen. En varmaan osaa tyydyttää, miten osaisinkaan, minuthan on otettu väkisin. Naisen on helppo ottaa ja tunkeutua sisään ilman, että tämä haluaa. Ensimmäistä kertaa tunnen olevani asian suhteen vihainen ja katkera en itselle vaan miehelle, joka sen teki: appeni.
Toivoisin mieheni rauhoittuvan ja tulevan onnelliseksi. Hän ei ole onnellinen minun enkä minä hänen kanssa.
Hulluinta on, että raiskattuna ja häpäistynä haaveilen kahden ihmisen täydellisestä hurmiosta. Toivon sitä myös miehelleni, mutta ei minun kanssa. Itseasiassa kaipaan siihen himoa enemmän. Olen varmasti HULLU! 🤨