aww kirjoitti 25.01.2005 klo 13:43:
Niin niin, ongelmia ongelmia..
Minulla on minittäin suhde varatun miehen kanssa, eikä
sekään vielä mitään.. Entäs kun tämä mies on serkkuni aviomies?!
En tunne minkäänlaista syyllisyyttä, ja mieskin sanoo,
että näin on hyvä ja että pitää minusta paljon ym.
Ei voi vaan jättää vaimoaan lasten takia, sen ymmärrän täysin.
Mutta olen yrittänyt lopettaa koko jutun, mikä ei yksinkertaisesti onnistu, en voi olla hänestä erossa yhtä päivää pidempään ☹️
Jos saisin sen tunteen, joka suhteemme alussa häiritsi, takaisin (elikkäs syyllisyydentunne) niin olisi sitten varmasti helpompaa lopettaa ko.suhde.
Pientä pusuttelua, istuskelemista sohvalla, lenkeillä käymistä, teatterissa käymistä, syömistä, juomista ym.. 🙂
Sisimmässäni siis tunnen, että suhde pitää lopettaa, vaikkei mies sitä haluakkaan, mutta kiintymys ja tuollaiset on liian syvät. Haluaisin sen syyllisyydentunteen takaisin, häiritsee kun en tunne niinkuin pitäisi, oma serkkuni sentään myös kyseessä.. 😯🗯️
Huh huh, onpas ongelma 😮, Ehdotan seuraavaa; jätä mies, saat nimittäin koko sukusi vihat niskaasi piakkoin moisesta. Aina on joku, joka saa vihiä, tietää,,kuinka kauan asia pysyy salassa ?Olen ehdottomasti sitä mieltä, että suhde tulee lopettaa ja heti . Olette molemmat päättömiä, mies, joka pettää vaimoaan ja sinä joka olet mukana hommassa. EI vetele, ajattele itsesi vaimon asemaan, joka saa joskus kuitenkin tietää asiasta. epärehellisyydellä et pitkälle pötki. ASiat löytyvät edestäsi, usko vaan!
Eikö ole vapaita miehiä, vai mitä aiot? Mieti tarkkaan, mitä olet tekemässä. Uskomatonta touhua, jollain tapaa mieskin vaan voi hakea sinusta jotain itsetunnon korviketta, ja tosiasiassa tulet olemaan aina se toinen nainen, koskaan et saa miestä kokonaan jos niin luulet. Koska jos mies sanoo että ei voi erota, ja on lapsiakin vielä....Voi sinua nainen, mihin olet itsesi laittannut😟. Nyt ajatukset kokoon, ja asettaudu vaimon asemaan, ja lastenkin. Itse en ainakaan olisi kovin iloinen siitä, että mieheni tekisi noin, lähtö tulisi oli lapsia tai ei. lapset eivät koskaan ole tekosyy näissä asioissa, mitä hekin ajattelevat kun joskus saavat varmasti kuulla että isä petti äitiä, sukulaisen kanssa vielä. Hoh hoijaa....otapa aikalisä, ja pakene maasta ! 😠Muuta pois, mene kauas tästä miehestä, jos se tosiaan on niin hyvä kun noin tekee. Oletkos muuten miettinyt, että entä jos se ottaakin eron ja on kanssasi, ja aloittaakin saman pimeän touhun jonkun toisen naisen kanssa, vaikka olisikin lupautunut täysin sinulle ? Niinpä, sano se. Ei tuo ole elämää, tuo on toisten ja itsensä kiusaamista. Lopettakaa ajoissa, voi tulla rumaa jälkeä ennen pitkää....Olen aivan tosissani tässä asiassa. Ota ja jätä, anna miehen elää omaa elämää perheensä kanssa, vaikka miten haluaisi olla kanssasi, ja sinä hänen, maailma on pullollaan vapaita, komeita urhoja,😋 ja taatusti vielä parempia kuin tämä sinun "salarakkaasi".😝