Titkistelu

Titkistelu

Käyttäjä emäntä itte aloittanut aikaan 25.02.2012 klo 21:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä emäntä itte kirjoittanut 25.02.2012 klo 21:18

Hei
Miksi mieneni ei suostu erilleen muuttamissen, vaan uhkailee vakivallaa jos muutan pois?
20 ensimmäisen avioliittovuotemme aikana hänella oli toistkymmentä ulkopuolista suhdetta .osa hyvinkin intiimejä ja usean vuoden pituisia.En silloin ajatellut eroa lasten takia( olen itse avioerolapsi) Välillä hän oli hyvinkin väkivaltainen
Nyt ulkopuoliset suhteetja vakivalta on jäänyt.Tilalle on tullut naapuritalojen nuorten tyttöjen ”tirkistely aamuisin ja iltaisin( tytöt eivät käytä verhoja)
Olen tavannut mieheni kahdesti käyttävän kiikairia tähän katseluun

Mies väitää rakastavansa minua, en vain ymmärrä tällaista rakkautta

mikä avuksi? misihän mies ei suostu erillään asuumiseen?

kiitos emäntä

Käyttäjä helemi kirjoittanut 26.02.2012 klo 14:35

Jos sinulla olisi ukko- ja poikamiehen oikeudet, niin mihinkä lähtisit sellaisesta viiden tähden hotellista?
Jos sinä haluat muuttaa erilleen, niin muuta, siihen asiaan ei miehellä ole mitään sanomista, mutta jos miehen pitää siitä lähteä, niin se onkin yhtä kankeamista.

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 26.02.2012 klo 15:18

Mies ei suostu muuttamaan siksi, että hän haluaa pitää sinua vallassasi. Muuta pois, ota iso porukka ihmisiä muuttohommiin jos sinulla on ystäviä.
Sinua on uhkailtu väkivallalla, se ei ole pikkuasia. Poliisinkin puoleen voisit kääntyä. Ei tuo ole tosiaankaan rakkautta, mies on sairas.
Sinun on joka tapauksessa päästävä pois ja oman elämän alkuun.

Voimia.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 26.02.2012 klo 19:07

Sanoohan ne isossa maailmassakin rakastavansa, jatkuvaan, ihan ketä tahansa, puhuttelevat my love. Ajattelen itse ainakin, etten minä sanoja tarvitse vaan sen käsinkosketeltavan tunteen, että minua rakastetaan, uskosin siinä olevan pienen eron.