terapeutilla käyty nyt

terapeutilla käyty nyt

Käyttäjä vadelma aloittanut aikaan 22.04.2008 klo 17:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä vadelma kirjoittanut 22.04.2008 klo 17:57

Hei! Jokujossakin ja jousimiesnainen !
Mukavaa kun vastasitte. Uskaltauduin sitten käymään juttelemassa perheneuvolassa. Tunnustin jopa äidin alkoholismin, vaikka pelotti. Jäi kyllä sellainen tunne että luulee minunkin olevan alkoholisti, kun kysyin luuleeko hänkin, että lapsista tulee samanlaisia kuin vanhemmista. Tätä olen saanut niin usein kuulla. Mutta olen päättänyt jo lapsena, että minä elän toisin. Enkä luovuta, vaikka mitä tapahtuisi. En kaikkea ehtinyt ensimmäisellä kerralla kertoakaan. Meinasi että minun ei tarvisi terapiaan mennä, mutta sanoin, että katsotaan nyt, varmaan huomaat, jos tarvii mennä jutteleen(yksilöterapiaan). Harmi, kun ei näe mitä olette kirjoittaneet tässä vastatessa, kun unohdan aina mihin piti vastata, pitää varmaan paperille laittaa. Huomenna taas jutteleen, ja meille tulee perhetyöntekijä hoitaan lapsia siksi aikaa, sekös pelottaa minua. Lapset sairastelleet niin ei oikein ajatukset pysy kasassa, univajetta siis.Toivottavast tämä tästä. Jaksamisia kaikille!

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 23.04.2008 klo 11:37

Hyvä että olet saanut helpotusta, jutteleminen on tärkeää ja varsinkin kun pystyy kertomaan kipeitäkin asioita. Onnea jatkoon!

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 12.05.2008 klo 15:18

Hei Vadelma🙂🌻

Löysin sinun aloitettavasta viestinnästä:

Vadelma 24.3.2008 Miten uskaltautua keskustelemaan ammattiauttajalle.

Käyttäjä jokujossakin kirjoittanut 13.05.2008 klo 17:46

Hyvä hyvä... anna itsellesi mahdollisuuksia kohti parempaa elämää. Laita kaikki peliin, se kannattaa. Ja muista, että ellei yhden auttajan kanssa synkkaa - ja vaikka synkkaisikin - älä jätä avun hakua siihen. Etsi itsellesi omimmat keinot avuksi taipaleelle. Tätä suossa rämpimistähän tämä väliin on, ja varsinkin alkuun kovinkin usein, mutta toivotan sydämestäni tervetulleeksi etsimään onnellisempaa elämää itsellesi ja läheisillesi!

Parhain terveisin
omalla polullaan kompuroiva jokujossakin 🙂🌻