Teinkö sittenkin väärän ratkaisun...
Seurustelin ihanan miehen kanssa 2 ja puol vuotta…
Jätin hänet toisen miehen takia. Toinen mies kyl on uskomattoman ihana.
Kunpa itekki sen tajuaisin…silti kaipaan sitä jotain ex miehessäni, hänen uusi suhteensa sapettaa mua ihan kauheesti ja olen tehnyt lapsellisia tyhmiä asioita pilatakseni heidän suhteensa, siinä onnistumatta, tottakai!
Kun jätin tämän entisen hän oli hyvin surullinen ja olisi halunnut jatkaa, mielestäni olen nyt tehnyt väärän ratkaisun ja saan maksaa siitä, syvällä masennuksellani….Kaipaan ihan suunnattomasti tätä entistä miestä, hän haluaisi pysyä kaverinani ja olen pyytänyt pahat tekoni anteeksi häneltä… Esitän hänelle oikein hyvin voivaa ja onnellista kun olemme tekemisissä, vaikka tosiasiassa en muuta tee kun itken ja valvon öitäni miettien mitä he mahtavat tehdä, onko hän yhtä ihana uudelle naiselle kun oli mulle, tottakai on, sanoi mun psykologi jonka luona käyn….
Mieliala lääkkeistä, eikä psykologista tunnu olevan apua…
Taidan sittenkin rakastaa entistäni, miten ikinä pystyn jatkamaan omaa uutta
elämääni???? Olen paljon yksin, joten aikaa miettimiseen jää paljon, ihania ystäviä on kelle puhua, mutta kun mikään ei tunnu auttavan…☹️
Itken, mietin ja toivon päivät pitkät että saisin tuntea ihana ex mieheni vierellä. miksi tein näin???? Älkää pliis solvatko, olen kuullut siitäkin jo tarpeeks, vaan auttakaa ennen kun tosissaan jotain tapahtuu, miten pääsen yli exästäni jota rakastan eniten maailmassa????? Tämän kokeneet tietää miten kamalaa se on, minä ainaki otin tämän niin raskaasti etten mitään elämässäni….Kunpa ois vielä toivoa…😭