Täysin umpikujassa!:(
En tiedä mitä tehdä, tunnen olevani kuin ansaan ajettu eläin☹️ olo on hirmu surullinen,haikea.. olen niin pettynyt kaikkeen; elämääni,parisuhteeseen.
Olen lopen kyllästynyt siihen että koko elämäni on ollut pelkkiä vaatimuksia minua kohteen, olen ollut ”roskiksena” monille ihmisille ovat huoletta kaataneet päälleni kaiken sonnan, päältäni on kävelty ties kuinka monet kerrat ja kohdeltu miten sattuu koska olen niin kiltti ja herkkä..
Parisuhde on sillä tolalla etten oikein enää tiedä mitä tunnen.läheisyyttä,keskustelua..sitä ei ole nimeksikään! en tunne minkäänlaista yhteyttä mieheeni. olemme todella paljon erinlaisia. minä ajattelen hieman liikaakin muita,venyn jotta muiden olisi hyvä olla, tukahdutan sen mitä itse olen halunnut ja tarvinnut..jne..
mies taas on hyvin suorapuheinen,usein arvostelevana,välillä nimittelee(lasten kuullenkin), aika epäempaattinen,itsekkyyttä havaittavissa jne.. Tiuskii ja kiukkuaa jatkuvasti lapsille, välillä nimittelee tosi rumasti☹️ kun otan puheeksi , ei sano mitään tai kommenttia tyyliin: ”niin kai sitten” tms.
mulla on vuosia ollut masennus,lääkitys on ja terapia. tuntuu kuitenkin että joudun kotona olemaan niin ettei se masennus saisi näkyä:/ ei ole tukijaa,ei kainaloa jossa saada läheisyyttä, ei kuuntelijaa…tunnen olevani NIIN yksin!
muutaman epäkohdan suhteestamme voin tässä mainita,esim. tietokoneessamme on miehellä sekä minulla omat salasanat. mies tietää minun,mutta mulle hän ei kerro omaansa eikä kerro syytä. hän pääsee tililleni,minä en hänen. en edes tiedä paljon säästötilillämme on rahaa. hän on palkkatöissä joten hoitaa enimmäkseen vuokran yms.olen hoitanut 3 lastamme kotona 3vuotiaiksi asti. välissä olen ollut töissä mutta nyt olen ollut niin huonossa kunnossa että olen ollut työttömänä/sairaslomalla viimeiset kuukaudet (rahaa tullut 150e kuussa). nyt pääsin kuntouttavaan työtoimintaan joten alan saamaan parempaa rahaa.mies haluaa että siirrän joka kuukausi hänen tililleen rahaa (sekä tuosta 150eurosta että lapsilisistä),sanoo että muuten ei riitä maksuihin rahat. Kuitenkin ostelee kaikenlaista ”turhaa” usein. minä taas hoidan pääosin vaate ym. hankinnat lapsille pienistä rahoistani (kirpparilta,uutena ei ole varaa). Kotityöt ja lapset hoidan lähestulkoon yksin. mies äksyilee, kiukkuaa,heittelee tavaroita,huomauttelee vähän väliä asioista,kuten miksi tarvitsen kaksi valoa wc:ssä kun meikkaan, laitan kuulemma auton oven liian lujaa kiinni ym ym. laittoi hiljan rahaa meidän säästöpossuun kuulemma se on viinatilausta varten. sanoi mulle että varokkin ottamasta sieltä! ja pulloja/tölkkejä kielsi viemästä kauppaan,hän haluaa ne viedä.
Mä olen vaan niin kertakaikkisen loppu! olen umpikujassa,en tiedä mitä tehdä. olen niin ahdistunut että mahaan sattuu,rintaa pistää, tuntuu että jokaiseen lihakseen sattuu!itkettää😭 tahtoisin vaan pakoon tätä kaikkea..saada onnen ja ilon,läheisyyden,rakkauden…😭