Täysi sekasotku kolmiodraamassa
Olen todella vaikeassa tilanteessa ja ahdistunut. Olen ns seurustellut varatun miehen kanssa kolme ja puoli vuotta. Viimeinen vuosi ollaan puhuttu avioliitosta lapsista ym. Nyt vaimolle selvinnyt suhde ja vaimo kuulemma yrittää hirveästi. Yhtäkkiä on läheisyyttä vaikka aiemmin jopa lievää väkivaltaa. Erosin omasta miehestäni eikä minulla oikeastaan ole enää aikaa etsiä uutta suhdetta, biologinen kello tikittää ja siksi kai luulin hänenkin olevan tosissaan. Olemme edelleen yhteydessä eikö mies ole kertonut haluaako lopettaa suhteen. Heidän liittonsa ollut seksitön jo vuosia, kuten omanikin. Emme kumpikaan etsineet suhdetta. Mies ei ole ilmoittanut että suhteemme päättyy vaan että hän miettii asioita. Tämä oli ikään kuin viimeinen oljenkortena omaan lapseen ja olen todella hajalla. Alkaa näyttää että koin saman kusetuksen molempien miesten taholta. Molemmat halusivat lapsia, jopa ja molemmat häipyvät, ilmeisesti. Luulen miehen vain valehtelevan mistään miettimisestä mutta en tiedä. Enkä vaimon kanssa mitenkään pysty kilpailemaan. En tiedä kuinka jaksan töissä. Olen asiakaspalvelussa ja pitäisi jaksaa olla iloinen.