Täysi sekasotku kolmiodraamassa

Täysi sekasotku kolmiodraamassa

Käyttäjä Mirella3 aloittanut aikaan 28.07.2016 klo 18:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mirella3 kirjoittanut 28.07.2016 klo 18:49

Olen todella vaikeassa tilanteessa ja ahdistunut. Olen ns seurustellut varatun miehen kanssa kolme ja puoli vuotta. Viimeinen vuosi ollaan puhuttu avioliitosta lapsista ym. Nyt vaimolle selvinnyt suhde ja vaimo kuulemma yrittää hirveästi. Yhtäkkiä on läheisyyttä vaikka aiemmin jopa lievää väkivaltaa. Erosin omasta miehestäni eikä minulla oikeastaan ole enää aikaa etsiä uutta suhdetta, biologinen kello tikittää ja siksi kai luulin hänenkin olevan tosissaan. Olemme edelleen yhteydessä eikö mies ole kertonut haluaako lopettaa suhteen. Heidän liittonsa ollut seksitön jo vuosia, kuten omanikin. Emme kumpikaan etsineet suhdetta. Mies ei ole ilmoittanut että suhteemme päättyy vaan että hän miettii asioita. Tämä oli ikään kuin viimeinen oljenkortena omaan lapseen ja olen todella hajalla. Alkaa näyttää että koin saman kusetuksen molempien miesten taholta. Molemmat halusivat lapsia, jopa ja molemmat häipyvät, ilmeisesti. Luulen miehen vain valehtelevan mistään miettimisestä mutta en tiedä. Enkä vaimon kanssa mitenkään pysty kilpailemaan. En tiedä kuinka jaksan töissä. Olen asiakaspalvelussa ja pitäisi jaksaa olla iloinen.

Käyttäjä salamari kirjoittanut 29.07.2016 klo 13:23

En osaa kuin ihmetellä että olet seurustellut varatun miehen kanssa vuosia. Haloo, miksi? Ja luuletko että miehen seksitön liitto on oikeasti seksitön? Ex-mieheni aikoinaan petti minua ja kertoi kaikki samat löpinät "naikkoselleen". Kertoi paljon pahempaakin, ja nainen uskoi. Lopulta totuus meidän "seksittömästä" liitosta ja kaikista muistakin valeista lävähti heidän molempien naamalle. Lopulta kumpikaan meistä ei huolinut ko. otusta. Mutta sen voin sanoa pettäjän ex-vaimona että kauan kesti saada omat asiani kuntoon. Takana sentään 15 vuotta yhteiseloa ja kolme lasta. Koko elämä meni pirstaleiksi, olin lähes itsemurhan partaalla ja kyllä, asiakaspalvelussa minäkin ja olisi pitänyt pystyä hymyilemään. No en pystynyt, olin puolisen vuotta sairaslomalla masennuksen vuoksi. Nukuin unilääkkeiden voimalla. Vielä vuosien jälkeenkään en pysty luottamaan moneenkaan ihmiseen.

Käyttäjä Mirella3 kirjoittanut 30.07.2016 klo 12:09

Uskoisin että liitto on oikeasti ollut seksitön. Olihan omanikin pitkään ja suhde alkoi vahingossa ystävyydestä. Se miksi tähän olen jäänyt kun oikeasti suunnittelimme perhettä, niin luulin.

Käyttäjä sappe kirjoittanut 30.07.2016 klo 13:18

Oi voi. Ehkä olisi aika kuitenkin suuntautua kokonaan muualle ja unohtaa noin "rehellinen" mies. Ei kuulosta oikein uskottavalta, että tosissaan suunnittelee lapsia ja avioliittoa, jos samalla on tahollaan naimisissa eikä ilmeisesti edes aio erota! 😐 (Jos aikoisi, niin kolmessa ja puolessa vuodessa siihen olisi kyllä aikaa.)

Tsemppiä kuitenkin, olosi on varmasti vaikea. Voithan hakea vaikka lyhyttä sairauslomaa henkilökohtaisen kriisin takia, jotta ehtisit vähän vetää henkeä?

Käyttäjä käpytär kirjoittanut 30.07.2016 klo 17:36

Karkuun ja kovaa. Kokonaan toinen suunta ja katse eteenpäin. Lapsen hankkimista ei tarvitse vuosia jahkailla, ainakaan varatun miehen kanssa. Hyviä kunnon miehiä on maailmassa. Tuo että seksiä ei olisi ollut vuosiin tuskin pitää paikkansa. Itselläni on kokemus miehestä joka salasi suhteen vaimoltaan ja kun sain tietää, otin selvää asiasta. Mies väitti edelleenkin ettei mitään seksiä, hah. Lopultakin sain kuulla olevani ties mitä, sanoja jotka kuvaavat ihmisen järjen mittaa, hän, mies huusi minulle. Taisin pilata hänen "leikkikenttä tiimellyksensä". Olen aina luottanut hyvyyteen, luottanut siihen että paha saa palkkansa. Sen vuoksi jaksan ja olen antanut anteeksi sillä katkeruutta ja vihaa en todellakaa ota sisimpääni taakaksi. Löytyy tilaa rakkaasta kotimaastamme asua ja tehdä työtä niin että voi tuntea kokevansa olla arvokas ja arvostettu. Voimia🙂👍

Käyttäjä Mirella3 kirjoittanut 31.07.2016 klo 17:58

sappe kirjoitti 30.7.2016 13:18

Oi voi. Ehkä olisi aika kuitenkin suuntautua kokonaan muualle ja unohtaa noin "rehellinen" mies. Ei kuulosta oikein uskottavalta, että tosissaan suunnittelee lapsia ja avioliittoa, jos samalla on tahollaan naimisissa eikä ilmeisesti edes aio erota! 😐 (Jos aikoisi, niin kolmessa ja puolessa vuodessa siihen olisi kyllä aikaa.)

Tsemppiä kuitenkin, olosi on varmasti vaikea. Voithan hakea vaikka lyhyttä sairauslomaa henkilökohtaisen kriisin takia, jotta ehtisit vähän vetää henkeä?

Mies ei tosiaankaan ole toiminut oikein. Tiedän etten ole ollut ainoa, tosin tällä hetkellä kyllä. Lasta on kuitenkin jo vähän alettu yrittääkin. Tämän takia olen toivonut parasta ja halunnut uskoa hänen puheitaan ja lupauksiaan. Olen tapaillut useita miehiä mutta en ole samanlaista löytänyt. Irroittautuminen vaikeaa. Varmaan jään kuin märkä rätti pahimmillaan. Oman mieheni kanssa asiat vaan menivät niin solmuun ja aloin tukeutua muualle. Olen ihastunut, en tiedä jos muutakin. Varmaankin. Muiden miesten kosketus ei tunnu hyvältä.