Tätä ei vaan saa ehjäksi enää
Hei 🙂🌻
Olen selvinnyt jo todella pitkälle mieheni uskottomuuden käsittelyssä. Luottamus on palautunut ja arkipäivän kommunikointi sujuu tosi hyvin.
Olemme myös matkustelleet nuorin lapsi mukanamme muutamassa eri maassa.
Ainoa ongelma tässä on oikeastaan se, että en tunne miestäni kohtaan enää mitään. En tunne positiivisia, enkä negatiivisia tunteita. Aivan, kuin olisin sisältäni jäässä suhteessani häneen.
Tämä tilanne alkaa pikkuhiljaa väsyttämään minua, siispä kyselen, mikä olisi neuvoksi teiltä muilta; uskottomuuden kokeneilta ihmisiltä? Tiedän, ettei tällainen tunteeton tila ole normaalia 😟
Käyn edelleen terapiassa mutta enemmälti fyysisen sairauteni aiheuttaman kipustressin vuoksi.
Olen miettinyt sitäkin, että särkyikö tässä niin perinpohjin meidän välisemme suhde, etten saa mitään tunteita enää tiedostettava suhteessani aviomieheeni. Minulla oli valtava tarve saada suhteemme kuntoon ja toimimaan. Myös anteeksiantoon olen mielestäni jo päässyt tapahtuneen jälkeen.
Jotenkin niin harmittaa tämä tilanne, sillä myös mies on tehnyt nyt paljon töitä konkreettisesti suhteemme eteen.
Tämä on jo äärettömän epätoivoinen tilanne mutta ihan selkeästi en erotakkaan halua. Tai oikeastaan en tiedä selkeästi, mitä haluan.
Mieheni petti luottamukseni pahimmalla mahdollisella hetkellä ihan fyysistä sairauttani ajatellen 😟
Onko nyt vain niin, että jotakin särkyi sisälläni niin, ettei sitä saa enää ehjäksi 😐