Olen ajanut itseni melkoisiin sotkuun, en jaksa tätä elämää. Koko lapsuuteni oli monimutkainen, ihan ok, mutta ongelmia täynnä. Monta eri muuttoa ja pahaa oloa. Tapasin maailman ihanimman miehen, joka särki sydämmeni. Minulle kaksi tärkeintä ihmistä oli paras ystäväni ja hän. En osaa rakastaa perhettäni, ei se maailman kauhein ole eikä ihaninkaan mutta kuitenkin. Taustat on monimutkasia, Minun ja tämän miehen ero meni monimutkaiseksi ja minulle todella kipeäksi, hän rupesi seurustelemaan nopeasti uudestaan jne. Olin asunnoton, join vain jne. Äitini heitti minut ulos, menin tämän miehen luo hakemaan turvaa jne, olihan hän minulle kuitenkin tärkein ihminen, läheisin ihminen vaikka yhdessä ei enää oltukaan. Monen mutkan kautta jäin tänne eripaikkakunnolla, ei ollut tarkotus todellakaan. Rakastuin hänen serkkuunsa, tai ehkä siihen että hän lupasi pitää minusta huolta. Minulla on suuret velat takana, ei ammattia. vain työkokemusta. Ennen kuin olimme olleet puoli vuotta yhdessä, asuimme hänen ostamassaa kodissa, tulin raskaaksi, meillä meni jo silloin tosi huonosti, kun sain tietää olevani raskaana en olisi halunnut välttämättä pitää lastamme koska meillä meni jo niin huonosti jne. Lapsi kuitenkin syntyi ja pidetiiin, ja kaikki meni tietenkin hyvin. Lapseni on elämäni tärkein, ja antoi minun elämälleni suunnan viimein. Meillä menee vaan suhteessa tosi huonosti, En rakasta häntä enää, Meillä on ihan eri kasvatustavat, kaikki mielipiteemme eroaa, tämä on yhtä riitelyä vain. Tämä paikkakunta missä asumme, minulla on täällä yksi hyvä ystävä muuten täällä ei ole mitn minulle, Jätin koko elämäni sinne toiselle paikkakunnalla ja en kestä olla täällä. olen masentunut ja on vaikea jaksaa jatkaa ja hoitaa lapseni ja kaikki asiat kunnolla. Taidan odottaa myös toista lasta. Ero on meille oikeasti ainut vaihtoehto mutta en pysty asumaan täällä. täällä ei ole myöskään mitään koulutus tai työmahdollisuuksia, jotenn jäisin pitkäaikaistyöttämäksi kuitenkin. Olen harkinnut tänne jäädä asumaan mutta tiedän etten jaksa ja kestä sitä. olla koko ajan yksin, ilman tukea. Koko perheeni asuu muualla 450 km päässä. Minun on pakko muuttaa siis kotipaikkakunnalleni, Haluan että lapsemme ja mahdollinen toinenkin lapsemme on mahdollisimman paljon tekemisissä isänsä kanssa, mutta miten asiat voi järjestää jos välimatka on niin pitkä? Mieheni on hyvä mies, ja minulle tärkeä ja voisin myös yrittää laittaa asiamme kuntoon, mutta hän ei suostu tulemaan terapiaan tai mihinkään ja suhteemme on ollut tälläinen jo yli kaksi vuotta, olen ajanut itseni todelliseen loukkuun. Eikös parisuhteessa ole kujitenkin kummankin mahdollisuus joustaa ja olla onnellisia. Me voisimme saada hyvän suhteen, ja elämän jos vain saisimme tähän tasapainon, ja myös muuttaisimme pois täältä. en tarkota minun kotipaikkakunnalleni vaaan johonkin lähikaupungiin mistä pääsen käymään hyvin kotona, missä on myös mahdollisuus saada töitä ja koulutus jne. tämä on niin pieni paikka että täällä ei ole mitn tarjolla. Miehellänikään ei ole täällä vakituista työpaikkaa vaikka tällä hetkellä hän onkin töissä. hän on vaan niin äidin poika ettei halua lä’hteä täältä tai mitn.. En kestä enää kauan. Hajoan. kai tässä käy niin että toisen lapsemme takia asun täällä vielä parisen vuotta, mutta en tiedä pysynkö siihen, olen ihan rikki, masentunut en jaksa….
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.