Syyllisyys pettämisestä
Elän parisuhteessa (7 vuotta) ja parisuhteeni on mielestäni hyvä, tietysti on alamäkiäkin joskus mutta yleisesti olen onnellinen. Keväällä noin 4 kuukauden ajan asuimme eri maissa ja mä törmäsin mun entiseen poikaystävään. Juttelimme ja päädyimme lähtemään ulos (isommassa porukassa kyllä). Siellä baarissa sitten tämä exäni suuteli mua ja mä vastasin siihen. Mun olisi pitänyt tietää että jotain vastaavaa voi tapahtua koska tiedän että mulla on tunteita tätä exää kohtaan koska hän oli mun ensirakkaus.
Mitään muuta välillämme ei tapahtunut. Mun ex olisi kyllä halunnut enemmän mutta mä en olisi pystynyt pettämään mun avopuolisoa.
Sen jälkeen iski hirveä syyllisyys ja ajattelen että ihan oikein mulle, mitä menin käyttäytymään sillä tavalla.
Mutta ilmeisesti sitten tämä syyllisyys laukaisi kauhean hiv pelon. Tuli mieleen mitä jos olen saanut hiv:n. Exäni on sinkkumies joten sillä on varmaan paljon naisia. Soitin hädissäni aidstukikeskukseen ja selitin tilanteen ja sieltä sanottiin ettei hiv testille ole mitään tarvetta.
Siitä huolimatta kävin kuppa ja hiv testissä 2 kk tapahtuneesta, tulokset olivat negatiiviset. Ensin rauhotuin mutta taas ahdistus on palannut. Pyysin uutta testiä lääkäriltä, mutta en saanut labra lähetettä koska lääkärin mukaan riskitilannetta ei ole ollut.
Puolisolleni en ole pystynyt asiasta kertomaan. Ajattelen että millä oikeudella stressaisin häntä ja saisin hänelle pahan mielen asiasta.
Puhuin yhden ystäväni kanssa joka ei tuntunut uskovan ettei mitään muuta kuin suutelu olisi tapahtunut tämän exän kanssa, ystäväni ei ymmärtänyt miksi minulla on niin syyllinen olo pelkästä suutelemisesta.
Silti inhoan itseäni 😭