SYNNYTYKSEN JÄLKEINEN MASIS
Hei onko ketään kenellä on synnytyksen jälkeinen masennus/uupumus?
Mulla on ja mulla alko ekaski ahistus,sitten fyysinen todella kova uupumus mikä on vieläkin ja kovana,sitten on tämä henkinen masennus pahentunut pikku hiljalleen tässä tämän uupumuksen vuoksi,on toivottomuuden tunteita,olemas olo on rankkaa,jokainen käden nosto jalan nostaminen on rankkaa.☹️
Kysymys kuuluu onko kettään kohtalotoveria jolla on ollut tällaista syn,jälkeises masennuksessa,eli kovaa fyysiseltä tuntuvaa uupumusta?
olen käynyt tosi monta kertaa lääkärissä,kaikki tutkimukset on ollut joka kerta ok,okein erinomaisen hyvät.
eli mitään fyysistä sairautta ei ole vaikka sitä pelkäsinkin aluksi.
Mulla on myös se toivottomuuden tunne tullu täs pikku hiljaa,ja valotkin ottaa esim kaupossa jotenkin inhottavasti silmiin ja se häly mikä kaupoissa vallitsee.
en jaksa hymyillä,en iloita tämän uupumuksen vuoksi,koska tämä sumu estää sen täysin.olen myös aika herkkä ollut.
tätä on ollut 7kk jo,mul on myös silmien kuivuus mikä kai johtuupi lääkkeestä,käyn terapiassa.no moi.☹️nIIN ja se vielä kun oon kuullu että masennukses oisi kuoleman toive ni en kyl toivo kuolemaa enkä harkitse itsarii,kaikki on vaan nii kamalan rankkaa mut en mieti ees itsaria enkä ole menettäny seksi haluja aika outoa koska olen lukenu et masentuneena ne menettäs??mul on toi uupumus ja toivottomuus.katkonainen uni.jne.